maakt ze na die 4 uur en wakker maken haar fles wel leeg dan? dat doet sam nl niet en ik laat er ook wel eens langer tussen dan die 4 uur en de ervaring is bij mij dat sam dan er weer een voeding tegenover zet dat ze binnen 3 uur weer komt.
Ik heb trouwens niet alles terug gelezen dames, sorry! Ga ik straks nog wel proberen, maar ik ga nu eerst douchen, want Mikayla ligt nu lekker in bed, dus even mama tijd.. Voor zolang als Mikayla dat toe laat Wou alleen voor dat ik ga douchen nog even melden dat ze vandaag voor het eerst echt gelachen heeft, en een paar keer achter elkaar.. Was alleen steeds te laat met foto (%#^&%*) Dus zodra die gemaakt is plaats ik hem.. Ik was helemaal emo, ze zal wel gedacht hebben, dat doe ik ook nooit meer, want dan begint m'n moeder meteen te janken.
Ook op mijn verjaardag wil ik mijn broertje vasthouden (die er niet veel aan vindt ). zo dat waren ze weer even.
Nee, ze maakt de fles niet altijd leeg... Dus dan kan ik er eigenlijk beter wat langer tussen laten als ze niet zelf komt, zodat ze de fles wel leegdrinkt? Of bedoel je dat niet?
Ik herken dat wel. Ik huil de laatste tijd ook sneller dan voorheen. En heb ook vreselijk zitten te huilen gisteravond bij die aflevering van Over mijn lijk.
En omdat ik die met haar naam zo leuk vind, heb ik er ook eentje in 62/68 (die andere is nl. 50/56, maar daar past ze momenteel nog ruimschoots in). En hier een blauwe glitterbedrukking, alleen is het blauw in het echt iets minder fel en da's jammer.
Haha, jah het gras van de buren.. T is ook best wel vervelend, maar als zij 7 x drinkt, en een ander 5? nou jah dan is dat zo, t gaat erom wat ze binnen krijgen, en de elk mens eet verschillend, de een eet 4 broodjes als ontbijt de ander maar 2 maar die eet smiddag`s misschien meer. en mamsen en schoonmamsen gelukkig hebben die de kinderen al groot.. die weten alles vaak ZO goed (als het nog 30 jaar terug zou zijn )
Hehehe ik wilde ook altijd bij de technische recherche, heb ook gesolliciteerd bij de politie en was ook aangenomen maar toch ging mijn wielercarriere voor... Ja het is een full time opleiding bij de hogeschool van Amsterdam! Part time is voor alleen politie mensen!
Vervelend zeg dat je niet kunt slapen, ik hoop dat je vandaag je rust nog even kunt pakken. Ik vond het wel grappig om te zien hoe zo'n lange post je er van hebt gemaakt met al die quotes!