Jah, ze nemen 2 weken vantevoren contact met me op en dan kan hij kennis komen maken enzow. Dus gaat wel ff anders als bij jou... Welke dagen zit Sandro eigenlijk?
Zow dan! Dat krijgt Mayron echt niet op Die heeft al onwijs grote moeite met 150 cc terwijl ie toch al dik 5 kilo weegt, nou jah, hij groeit perfect dus het zal wel goed zijn...
Dat meen je niet? Kan Karsten dat ook is aan Mees uitleggen hoe je dat doet? Dat valt best mee hoor, normaal haalt hij 's nachts 6 uurtjes Maar dat van Karsten vind ik wel erg knap Vannacht echt een vreselijke nacht gehad. Om de 2 uur wakker. Maar goed hij kan er niks aan doen, het arme kereltje is hartstikke verkouden. Mag je trouwens al paracetamol geven aan zo'n heel kleintje? Hij gilde het uit vannacht, was zo zielig maar durfde niks te geven.
dat vraag ik me ook af. voor jou was het toch ook klaar nu? jouw gezinnetje is toch ook compleet. of vergis ik me nou
Je mag hem een 60mg zetpil geven als hij zo pijn heeft. Je kan ze zo bij de apotheek halen. Sterkte met hem. En hoe Karsten het doet is mij een raadsel.