Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ik ga ook even Alice kijken samen met mijn kleine meid! Tot strakkies denk ik...

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Veel plezier!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hehehe ze heeft zelfs d'r disney boek erbij gepakt om te laten zien waar we nu zijn volgens het boekje! :)

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Meetinglijst Juli-mama’s 2008
    Wie gaan er mee?
    Monkeylove (Marjolein)
    Lientje01 (Jacqelien)
    Silla (Priscilla)
    Lovelykids (Saskia) onder voorbehoud
    Ninav1 (Nina)
    Essie1979 (Ester)
    Rensie (Renske) onder voorbehoud
    Niesje1980 Onder voorbehoud
    Knuffelkonijn (Wendie) onder voorbehoud
    Miss Sil onder voorbehoud
    Ramoontje (Ramona)
    Misspiggle (Clarissa)
    Duikster (Karin) onder voorbehoud
    Ook interesse voor een meeting? Pb Kwebbels met je naam, aantal personen en wat je eventueel mee wilt nemen en je komt op de lijst! :D

5. kwebbels

Oke nu ga ik eerst even proberen alles weer bij te lezen!

6. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Graag gedaan! Fijn dat het bij jou net zo goed werkt als hier!

7. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jij ook al aan de was!?
    Kom ook net van de zolder af: 1 wasje van de wasmachine naar de droger gedaan, een nieuwe aangezet en straks nog een oude was strijken, de was uit de droger wegvouwen, de was uit de wasmachine ophangen en nog een nieuw wasje in de wasmachine doen. Pfffffffffff en die moet natuurlijk ook nog opgehangen worden.
    Het lijkt wel wasdag vandaag :) . Maar dat komt ook omdat ik weer een vracht nieuwe kleding heb binnengekregen vandaag, want naast de bedrukte shirts had ik een nog een partijtje kleding in de aanbieding gekocht bij Kleertjes.com :oops: . Maar wel heel goedkoop allemaal, dus dat scheelt ;) .

8. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Tuurlijk mag je meerijden. het is bij mij alleen wel ff onder voorbehoudt ivm die mogelijke operatie.

9. kwebbels

Nou ik leg haar om 7 uur op bed. Vlak daarvoor wel een voeding geven. Meestal komt ze dan toch nog voor een voeding rond 10 uur en als ze doorslaapt (wat ze al een paar keer gedaan heeft) word ze pas weer rond 6 uur wakker. Anders komt ze ook nog voor een voeding om half 3 ongeveer. Als hij nog s nachts komt voor een voeding zal hij het ook nog wel nodig hebben denk ik. Ik zou het dus gewoon nog even volhouden!

10. kwebbels

Ja we moeten even wachten tot Sen terug is van vakantie wat natuurlijk haar het beste uit komt. Ook moeten we even overleggen waar behoefte aan is en wie wat dan mee neemt.

11. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Bij de hema en prenatal heb je slaapzakjes maat 56. die zijn wel klein. Maar ik geloof dat er hier ook meiden zijn die de armsgaten met een klein steekje kleiner maken. dat kan natuurlijk ook.

12. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja sandro kwijlt ook tegenwoordig. ben benieuwd of iemand weet waar dat van komt.

13. kwebbels

Ja vraag mij ook af of het alleen moeders met babys of dat er ook partners mee komen? Ook moeten we rekening houden met het weer want het zou wel lekker zijn om in de tuin te kunnen zitten...Het is inderdaad bij Sen, ze woont wel ruim hoor maar goed eerst even kijken wie er allemaal komen natuurlijk!

14. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Welkom Mariska!
    Ik geef bv en zit momenteel op 5 a 6 voedingen per dag.

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

het is met de was ook net alsof je er 1 ding weg haalt er 2 weer bij krijgt.

leuke site hè kleertjes.com. met leuke prijzen (ook wel duur soms) vooral de outlet collectie

16. kwebbels

Nou hopen dat het dus ook echt mee valt en dat er een dalende lijn in die gehaltes gaat komen!

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

je bent iig al een heel eind op weg.
    heb er echt al zin in om iedereen in het echie te zien.

18. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    dat klinkt inderdaad als kraamtranen. heb er ook behoorlijk last van gehad. rare gewaarwording he.

ik ga zeker wel even in goed overleg met de chirurg. ha zal er idd niet alles vanaf weten.

en dat van die babyfoon is idd erg grappig. ik lig hier ook altijd helemaal in een deuk als ik maurice tegen sandro de leukste onzin hoor uitkramen :)

19. kwebbels

Ja de adviezen hier zijn een beetje bij de tijd. Als ik maar iets vraag aan me moeder of schoonmoeder krijg ik bijna altijd het woordje Vroegah te horen. :)

20. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    geweldig is dat he! ik zat ook met tranen in mijn ogen de eerste keer. het is mij overigens nog steeds niet gelukt een echte big smile op de foto te krijgen. ... :(

Share This Page