Oke heb even 20 pagina s een beetje snel doorgelezen. Anno Niem ik lees dat ej een cursus wil gaan doen, lekker doen hoor meid! Ik ga strakjes ook weer verder met mijn opleiding in de avonduurtjes en ik kan echt niet wachten gewoon! Ik ga voor 2 avonden en 1 hele dag dus dat valt ook wel mee! Nou ik ben naar het weeguurtje geweest en ze weegt nu 4980 gram Was erg goed volgens die muts(het was ook echt een muts) Ik heb net de HA gebeld voor toch een afspraak voor een spiraaltje. Ik las hier iemand die iemand kende die met de minipil zwanger was geworden omdat ze hem niet op dezelfde tijd innam. Nu hoop ik dat alles hier wel goed zit, want ik ben 2 weken na de bevalling begonnen met die pil dan was ie gelijk al beschermd, heb wel met rubbers nog gedaan maar vorig weekend niet meer eigenlijk omdat ik het toen wel aandurfde dat ie echt beschermd was. Nou wist ik de eerste 2 weken niet dat je heel precies met de tijd moest zijn maar heb hem wel s ochtends in genomen maar de ene keer om 10 uur en soms om 11 uur.. Nou dacht ik eergister dat ik ongesteld werd, had echt helder rood bloed verlies en ook buikpijn. Niet echt veel maar goed, gister ook maar vandaag weer niks. Is je ongesteldheid na de bevalling wat anders als dat je had? Naja ik laat die spiraal zo snel mogelijk plaatsen want ik vertrouw die pil echt niet. Morgen om 8.20 heb ik een afspraak
ja ik geloof inderdaad wel dat ze het niet doen als je niet zonder kan, maar vind het idee gewoon behoorlijk heftig. wacht dus maar ff het gesprek met de chirurg af.
Ik heb op top niveau aan wielrennen gedaan, dwz elke dag trainen gemiddeld 3 uur op de fiets en elk weekend wedstrijden... Erg leuk, vooral omdat je het goed kan, maar helaas door een knieblessure heb ik moeten stoppen
ja dat was inderdaad echt geweldig. hoorde dat hij ook bij het waterpolo aanwezig was, maar dat hij wel zijn stem kwijt was
Kwebbels: het formulier zit in de bus! dus ik ga het zeker doen!.. vind het spannend Wat voor opleiding doe jij dan? 2 avonden en 1 dag is zeker te doen! is je vriend die dag thuis? of andere oppas?
heb trouwens zo raar gevoel doordat ik tot 11.30 in bed heb gelegen denk ik de hele tijd dat het een stuk vroeger is dan 4 uur. ben het ook echt niet gewend sinds maud er is om zo lang in bed te blijven
heb ik vaak op zondag echt zon gevoel van HUH moet ik NU al eten koken? ach wel een keer lekker toch? langer blijven liggen..
het scheelt mijn schoonmoeder had keizersnee en nooit bv gegeven, dus ze vraagt nu bij mij steeds hoe dat dan voelt
dat is wel handig die van mij heeft wel borstvoeding gegeven (en vind het dus niks dat ik het niet doe) maar ze is gewoon vreselijk opdringerig.. Voorbeeld: Mijn vriend heeft Novalie op schoot, (na de fles) zij vraagt mag ik haar? (dat is nog netjes) mijn vriend zegt: "zo". Zij ondertussen als een klein kind wiebelen en boos kijken (t ging niet snel genoeg) Mn vriend zegt, wil je haar wel recht op houden? (ivm spugen) zegt ze: "HOEVEEL kinderen heb ik gehad Byronn?" dus.. daar kan je het dan mee doen, en zo nog meer van die "dood doeners" en dan snoert ze mij de mond.. maar na veel geharrewar, en geruzie, ben ik dr uit. ik doe het niet meer.. Als het haar niet zint heeft zij pech.. Ik kies voor mn gezin. En bij de eerst volgende *piep* opmerking vraag ik zeer dringend mn kind terug en bekijkt zij het maar. graag of niet. OZO Maar ik ga niet over mn schoonmoeder uitwijden, zonde van mn goeie humeur, en dat gezeur hebben jullie ook niks aan
Jullie kleintjes drinken echt veel in vergelijking met Mayron. Die redt misschien net 700 cc op een dag en dan slaapt ie snachts nog door ook en hij is ook nog eens groot en zwaar. MAar jah, hij groeit goed en plast en poept goed dus het zal wel...