maar het lucht vaak wel op heb het wel met mijn schoonoma, wat een zeikwijf kan dat zijn zeg! had ze een jurkje gekocht voor jurre, want ze dacht dat hij een meisje zou worden gelukkig niet gegeven... en krijg ik een pot zwitsel van 44 jaar oud die zij nog bij haar jongste dochter had gebruikt, ja geef dat lekker aan die dochter, ik heb daar toch geen evoel bij ofzo! en dan gaan ze naast mijn kind zitten kibbelen en steeds harder praten, ik was kapot toen ze weggingen maar ja gelukkig generatie verder... maar ze doen helemaal verrukt van alles 'bronsveld'wat ze in mijn ukkie kunnen ontdekken en ontkennen alles wat hij van mij heeft (oh dat zie ik niet hoor, dat hij jouw neus heeft) ik wil niet die genen in mijn ukkie, die van mijn man zijn prima, maar hoeverder de generaties omhoog gaan hoe erger het wordt :x zo moest blijkbaar ff luchten
zo wat hebben jullie een tempo zeg! krijg het niet bij gelezen zoveel. zie dat het over schoonmoeders gaat . gelukkig valt die van mij nog mee wat kinderen betreft, mijn eigen moeder is iets erger moet haar ook af en toe temmen haha. en nog even zeggen wat tegenwoordig allemaal moet, bijv. in de maxicosi in de auto en niet in de bak. vandaag met mika naar het buro geweest, hij weegt al 4330 gram! ga nu ook volledig overstappen op fles voeding omdat mijn productie gewoon ontzettend terug is gelopen, kolf nog 2 keer per dag de ergste stuwing eraf en dan vind ik het wel goed. heb niet alles terug gelezen, zijn er nog spannende dingen gebeurt ?
vind ik trouwens wel het voordeel van bv, geen idee hoeveel cc, dus ook niet erover kunnen stressen, sou ik anders sneller doen denk ik
Denk dat ze ook gewoon pakken wat ze nodig hebben, net zoals met borstvoeding. Het verschil is alleen dat je met de fles ziet wat ze binnenkrijgen. Julian had dinsdagnacht een keer maar 30cc gedronken, ik me helemaal zorgen maken volgende dag met wegen had ik echt zoiets van nou die is niks aangekomen was hij dus 90gram gegroeid. De kraam zei ook al zo zie je maar dat ze pakken wat ze nodig hebben en dat je je dus niet meteen zorgen moet maken als hij een keer wat minder drinkt.
Ik doe de PABO. Moet nog een aantal jaartjes maar goed wij hebben het van te voren allemaal uitgestippeld. Ik wilde Indi niet naar een kdv doen omdat ik gewoon voor haar zelf wil zorgen zo veel mogelijk. Maar ik wil ook wel ergens mee bezig zijn natuurlijk. Ik was al bezig met deze opleiding maar ga dus gewoon verder in de avond uurtjes en tegen de tijd dat ik mijn diploma heb gaat Indi naar peuterspeelzaal of eits dergelijks en kan ik part time gaan werken! Mijn schoonmoeder gaat oppassen, mijn vriendin en een kennis de hele dag! Dus allemaal al goed geregeld. Nou werkt school alleen niet echt mee omdat alles omgezet moet worden maar goed ik word deze week gebeld dat alles definitief rond is dus. Heb ook al een stage plaats hier in de buurt
Haha Yaron zal niet meegaan, die vind het waarschijnlijk meer een vrouwenaangelegenheid en eerlijk gezegd zie ik m er ook niet tussen staan
is die pot niet helemaal hard dan blijft dat spul echt lang goed! hihi een jurkje gelukkig heeft ze hem niet gegeven.. wel toppunt van eigenwijs, alvast een jurkje kopen want het word een meisje dat "herkennen" ken ik ook, vet irritant, Novalie is ook PRECIES Byron.. onee, de "dikke" wangen, die had haar dochter ook! dus ik zeg dood leuk, mn moeder zij al: "ik heb nog nooit een baby met zn dik hoofd gezien". Gemeen ik weet het, maar ik kan het dan niet laten, ze kijkt dan echt zo boos naar me Maar ik word er gewoon niet goed van, gillen tegen dr op 10 cm afstand, en arme Novalie maar met haar hoofd draaien.. Drammen over foto`s, moet ik zelfs mn voeten weg zetten.. anders is het niet mooi genoeg, NOU JAA.. enz enz.. Een schoon oma heb ik wel, maar die is al 95, en kan het prima met haar vinden. Maar dat is ook van vaders kant, en met mn schoonvader heb ik ook een prima band.
Leuk! en goed dat je er gewoon mee doorgaat! je zou niet de eerste zijn die er mee stopt. En als de oppas goed geregeld is is dat ook fijn. scheeld een hoop zorgen haha. fijn een stage plaatst in de buurt, scheeld weer reistijd enzo.
Domstad, in utrecht! Haha welke groep doe jij? Ik heb mijn volgende stagegroep bij de kleuters..Had liever in de bovenbouw gewild maar goed deze school is goed in de buurt en te bereiken. Voor mijn vorige stage moest ik een uur reizen
Nee stoppen sowieso niet. Ik heb altijd gezegd dat ik het zonde zou vinden om eerst naar school te gaan en mijn diploma te halen en vervolgens niet gaan werken omdat ik voor mijn kind wil zorgen! Toen hadden mijn man en ik zoiets van nou dan toch een kindje en tegelijkertijd studeren?
ow schoonouders Volgens mijn schoonvader lijkt Julian ook precies op Roeland toen hij een baby was en niet op mij. Heb toen maar gezegt dat ik het niet zou weten omdat we van ons beide geen babyfoto's in huis hebben maar dat ik hem vooral op zichzelf vond lijken. Alsof hij weet hoe ik eruit zag toen ik baby was
haha, misschien vind ie het wel super gezellig? nu ie toch dr helemaal voor gaat? heeft ie het over voeding/luiers/kosten enz enz
Och schoonmoeder. Met die van mij moet je heeel veel geduld hebben. Mijn man heeft dat echter niet en als ze dan heir zitten hebben ze ook altijd ruzie of zitten ze te kibbelen. De vorige keer ging het over welke kleur ogen Indi ging krijgen pff..(wij hebben allebei bruine maar mijn schoonmoeder beweert bij hoog en laag dat ze toch blauwe krijgt)