Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Waarom ook niet, mijn vriend heeft maandag zn laatste tentamen.. die moet dan nog afstuderen, hoe en wat dat weet ik nog niet, maar ik zou ook niet willen dat die zn school "opgeeft" als je je diploma hebt kan je werk doen wat je leuk vind, en het is zonde om het voor een paar maanden of 2 jaar ofzo, op te geven.

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik weet niet of mijn man mee zou willen naar de meeting, niet eens gevraagd haha. Misschien als er meer partners komen? Anders is het ook zo zielig voor Niels (partner van Sen) met al die kwekkende dames :)

3. ik krijg dit jaar groep 6-7 :D wel leuk want had groep 5-6 dus ga met mijn cluppie mee! Heb alleen die groep 7 dan gehad als groep 5-6 en 7, dus volgend jaar niet meer :) al gingen ze wel juichen toen ik ze vertelde dat ik ze weer had... goed voor je ego! :)

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :rolleyes: als ze niet ophoud heeft zij straks twee blauwe ogen ;)

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    hihi, dan nemen jullie allemaal een paar oordopjes voor hem mee ;)

6. kwebbels

Mijn vorige klas was groep 3/4, echt schatjes...Maar kleutertjes vind ik ook wel weer leuk. Dat zijn ook altijd schatjes, het zijn gewoon allemaal schatjes :) Ik moet zeggen dat ik er weer heeeeeeeeeel erg zin in heb hoor!

7. wij herkennen onszelf og niet echt in jurre (behalve mijn neusje dan :) )
    t is dat we weten dat ie van ons is :)

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hahaha ik zie een hoop schoonmoeder ergernissen langs komen! Opzich is mijn schoonmoeder wel oke, kan het goed met d'r vinden! Maar wat ik wel een beetje jammer vond dat ze Marcus Kapitein Spock noemde.... Nou wist ik niet wie dat was maar na even googlen had ik het door....

Hier bij deze Kapitein Spock:

Het zou dan door de oren komen...

9. kwebbels

Jij komt toch ook wel gezellig? :p

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Zal even een foto van Marcus verkleinen moment

11. heb een half jaar een kleutergroep gehad met werken, niet echt mijn ding! leuk voor een dagje, maar ik wil eigenlijk niet onder groep 5, geef mij maar bovenbouw

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :) ik herken in Novalie wel jor als baby.. Maar van hem werd gezegt (doorschoon familie duh.. PRECIES andre)

dus ik weet niet maar als ze op elkaar lijken? (ook andere mensen zeggen dat) en de een is precies andre, en de ander precies byron? maar ze lijken opelkaar.. rara haha..

MAARRR hun weten niet hoe mijn melkboer dr uit ziet ;) ;)

13. ooh ben nu wel nieuwsgierig :D

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :) Novalie heeft ook van die "puntjes" (dat heeft ze dan wel van Byron) maar dat is schattig, in mijn ogen, dus mijn schoonvader zij ook al, oww van die dr spock oren? maar kon dr wel om lachen eigenlijk..

15. kwebbels

Ja ze vragen ontzettend veel aandacht. Toen ik groep 3/4 kreeg was het ook echt een verademing :) Moest af en toe wel lachen hoor bij de kleuters. Komt er een kleutertje zegt ie ''Juf ik moet heel nodig poepen maar ik kan mijn kont niet af vegen'' :) Dan moet ik moeite doen om me lach in te houden hoor haha..

16. zeker 2 druppels water NOvalie :)

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    zo erg zal het toch niet zijn, ben wel benieuwd naar de foto ;)

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :p ik durf niet, door mn ernie foto`s ;) ben bang dat ik de enige normale zou zijn tussen jullie, en dat kwetst zo :p:p

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Nou hier is ie dan volgens mijn schoonmoeder kapitein spock aka Marcus:

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3