juf ik moet plassen, oh te laat had ook een kleuter die in zijn broek had gepoept en er daarna mee ging tekenen op het krijtbord! nee hoor dan geef ik liever les in werkwoordspelling!
ik vind het eerlijk gezegd nog wel mee vallen, misschien een beetje lange oren, maar vind zeker geen spitsen hihi, vind het hem wel erg schattig staan hoor!
ja haha af en toe voel je je dan echt meer oppas als juf Maar het heeft ook wel weer wat hoor..Ik zou daarom ook sneller voor bovenbouw kiezen maar goed, ik vind het nu even belangrijker dat ik er dichtbij woon ivm Indi. Straks als ik het ritme en alles erin heb en Indi door gaat slapen wil ik wel weer wat verder reizen!
Nee dat vond ik nou ook, stond heel verbaasd te kijken dat ze zijn oren met kapitein spock vergeleek... Maar goed verder is het haar vergeven hoor hahaha, alleen dat vond ik jammer
Lekker ventje hoor..Enne ik zou tegen der zeggen dat ze naar haar zelf moet kijken haha (maar zo ben ik dan weer hoor, af en toe kan ik best kattig zijn )
Oke ik heb weer genoeg op de comp gezeten voor vandaag! Ik heb eindelijk mijn boek binnen (oei ik groei) dus die ga ik lekker lezen en nog even opruimen want ik krijg vanavond visite..Oh ja nog een vraagje. Mijn vriezer deur heb ik waarschijnlijk niet goed dicht gedaan want gister stond ie op een heeeeeeeeel klein kiertje (zag bijna niet eens dat ie niet dicht zat) Het eten wat erin stond kan ik dat nog wel gebruiken of moet ik het er niet op wagen en allemaal maar weggooien?( Vlees, afgekolfd melk etc)
ga ook maar ff wat doen, doei dames! oh ja misschien handig om een lijst te maken voor de meeting met waar we wonen, zodat we evntueel iets carpooligs kunnen regelen...