Maar hoeveel voedingen krijgt Mayron per dag? Als ik het zo inschat met een nachtvoeding dat je dan op 6 zit?
De tijd vliegt idd. Maandag is ze alweer een maand. Van een groepje vriendinnen die allemaal zwanger waren of kids hebben inmiddels is afgelopen dinsdag er weer eentje bevallen. Nou bn ik daar dus niet meer de nieuwste mama ook. voelt toch gek dat het zo snel gaat allemaal. Vond het wel leuk om de nieuwst mama te zijn en Ivy lijkt nu alweer zo groot zeg vergeleken met haarf zoontje.
thnx voor de snelle reactie. Dat is die van 120 toch en dan door midden gesneden? Ga ik die even in huis halen. Hoop dat Mees opknapt. Morgen gaan de mannetjes logeren bij mijn ouders. Miq en ik gaan dan is even lekker uit eten en wat quality time aan elkaar besteden.
Om 10.45 u ga ik hier weg. Zometeen even eerst douchen en aankleden. Wil toch wel "fris" daar verschijnen. De operatie is om 13.45 u en duurt maar 15 minuten De Placenta is volledig en binnen het half uur gekomen, waarom er nu dus resten zitten durf ik ook niet te zeggen. Ik ga mijn tas eens inpakken. Laat later wel weten hoe het is gegaan
dan ben je verder als ik. de beslissing voor remco is er wel al, maar daar moeten we actie op gaan ondernemen. trouwens jij als ervaringsdekundige als dat gebeurd is hoelang mag je dan niet bedgymmen en hoelang moet je dan nog rubbers gebruiken? en wat ik wil weet ik nog steeds niet de ha was hier van de week en die gaf 3 optie prikpil, nuvaring of mirena. en eigenlijk vielen die eerst af omdat prikpil teveel overeenkomt met de gewone pil en nuvaring wist hij te weinig van. sterilisaie voor mij was ook geen optie, omdat ik niet zo'n operatie ervoor over heb plus dus dat het alleen nog maar om de ongi-regeling gaat
Jah gister heeft ie veel geslapen dus wat minder voedingen dus jah, dan klopt het wel dat ie snachts toch voor een voeding komt...
Zow dat zou voor Yaron en mij ook niet verkeerd zijn aangezien we ons beginnen te irriteren aan elkaar Hij gaat vanavond in Spijkenisse slapen dus voor een nachtje ook niet verkeerd...
wees blij heb je tenminste lekker kunnen slapen (als tygo dat ook toeliet) en nu kun je de hele dag wennen en vanavond ook weer lekker slapen
Bij mij ging de curetage ook heel snel. Pas wel op met opstaan na de operatie ik ben toen goed tegen de vlakte gegaan door het bloedverlies. Als het goed is mag je ook vandaag weer naar huis of moet je een nachtje blijven?
Hmmm nou dan zal ie wel een regel week hebben! Soms heb ik echt het idee dat mijn borstvoeding niet genoeg voedt... Hoewel ik ook weer gehoord heb dat dat onzin is! Maar goed dat sprongetje zou misschien ook wel kunnen... Jou mannetje slaapt al wel lekker door zag ik net! Lekker hoor, ben jaloers!
Ja hier ook een beetje. Maar ik irriteer me meer dan hij. Miquel is veel te nuchter. Maar goed we zijn ook nog steeds 1 brok hormonen he? Volgende week gaat Mees ook een keer alleen naar oma, zodat ik een dag samen wat met alleen Steijn kan doen.
wat bijhouden betreft doe je momenteel goed mee hoor misschien heb ik het gemist maar wat voor winkel is het? tips heb ik helaas niet voor je. maar misschien moet je eens proberen te kolven om t kijken hoeveel je er borst hebt. en kijk ook z'n mondje voor de zekerheid na op spruw
Happy 1800! Wij hadden na 2 dagen alweer bedgym (maar dat viel de dag erna vies tegen). Hij heeft anderhalve week toch echt wel goed last gehad van zijn zak en vooral het trekken van de hechtingen. Dus hier was bedgym even een week geen optie. Daarna duurt het nog ongeveer 20 zaadlozingen voordat het uit zijn systeem is. Twee maanden na de ingreep mag hij een potje met inhoud inleveren en dan wordt gekeken of er geen zaadjes meer inzitten. Sterilisatie is bij ons tegenwoordig ook geen operatie meer en binnen een kwartier gebeurt onder plaatselijke verdoving.