Enne voor ik het vergeet! Afsprakenlijst Week 34 22 aug. om 9:20 uur 1e CB afspraak Marcus (Sassa25) 22 aug. om 14:35 uur prikjes Danique (Lientje10) SUCCES !
hallo allemaal daar ben ik weer, zo is lekker bijgekletst vandaag!, Wij zijn vanmiddag even naar het weeguurtje bij het CB geweest, en timo woog nu 4275 gram, bij de geboorte was hij 3400 dus hij groeit goed.
Tygo heeft overigens vandaag voor het 1st maatje 62 aan (muv rompertje) Shirtje is nog te groot, qua lengte lijkt het zelf een mini jurkje en broek moet ik de band omslaan hihi.
t hing ook bij de jongens kleren maar vond hem erg leuk Tygo in een jurk? leuk haha. baby kleertjes moeten ook niet te strak zitten! Fijn dat Timo zo groeit.
ja vindt het erg fijn dat ie zo goed groeit, af en toe laat hij wel eens wat in zn flesje staan dan valt ie gewoon in slaap daar hoef ik me dus geen zorgen om te maken dat scheelt al weer. Wat n grappige tekst voor n shirtje!
Gelukkig blijft mijn kat ervan af! En ze zitten in een bak die ook niet zomaar open springt als het bakje valt! Hahah, dubbele voorzorgsmaatregelen!
Hij was zich volgens mij op de duw aan 't voorbereiden die hij krijgt als Rick er genoeg van heeft (en dan moet ik dus heel vlug zijn ).
Goedeavond meiden, Ik kom nog even snel buurten, want heb heel de dag beroerd op bed gelegen! Gelukkig heeft Nilo zich redelijk mak gehouden, en Björn was ook in slaap gevallen vanmiddag dus kon even wat rust meepakken. Had al een paar keer de vraag voorbij zien komen, maar weet niet of iemand al een antwoord had gegeven. Las dat sommige van de baby's kwijlen en dat de mama's zich afvroegen of dat normaal was. Nilo doet het ook sinds een week en ook belletjes blazen, had het opgezocht via internet (gaat sneller dan het CB bellen voor info ) enn rond de 3de maand gaan de speekselklieren meer speeksel aanmaken en de mond spieren worden sterker waardoor ze dus ook hun lippen gaan tuiten en belletjes gaan blazen. Heel normaal dus als je baby zoveel kwijlt, de ene doet het gewoon wat sneller als de ander, niets om je druk over te maken. Wij dachten namelijk dat het door de Spruw-kuur kwam maar dit is dus niet het geval. Nou ik duik onder de douche en mijn bed in! trusten voor straks dames, en hopelijk hebben jullie een rustig nachtje voor de boeg!
Heb alles even vluchtig gelezen, dus even kijken wat is blijven hangen Beesten.... ik krijg helemaal de kriebels als ik jullie verhalen lees. Ik ben een groot dierenliefhebber en ik weet het wel, dat is de natuur, maar ik kan er echt niet tegen als er levende beesten als voedsel worden gegeven en dat soort dingen. Dus dat soort verhalen sla ik even over, als jullie het niet erg vinden Kinderen... Ik heb nu al jaren groep 3/4 en op zich is dat een hele leuk groep. Je kunt de kids zoveel leren en ze zijn ook erg enthousiast en eht belangrijkste: het kleutertje is eraf. Ze kunnen zelfstandig hun kont afvegen enz, maar ik ben afgestudeerd op de bovenbouw en zou dat binnenkort ook graag weer willen gaan doen. Ik vind het ook zo jammer dat het niet door kon gaan dat ik dit jaar groep 5/6 zou krijgen. Senn.... Wat een enorme k*tdag lijkt mij. Het zit je vandaag even niet mee en ik kan mij voorstellen dat je er dan even doorheen zit en dan ben je daar ook nog alleen Stuur ze maar lekker vroeg op bed en ga proberen vanavond lekker te ontspannen (je hebt zeker geen bad in de caravan? ) En tot zover mijn herinneringen van wat ik gelezen heb. Ik ga weer bankhangen met mijn man en dochter.
Zo kreeg mijn moeder toen ze net getrouwd waren van mijn vader een hamster....een paar dagen later belde ze hem in paniek op: de hamster had wormen.....ja duhhhh, ook hier had manlief dus een zwanger huisdier gekocht . Volgens mij is dat dus typisch iets voor mannen
Moet stiekem wel lachen (komt denk ik door de manier waarop je het geschreven hebt), maar kan me voorstellen dat je er eventjes genoeg van hebt. Zijn ze verder vandaag wel lief geweest?
de meesten wel. maar ik heb niks bij die beestjes hoor vang ze zelf net zo hard en gooi ze het terrarium in