Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou hier vandaag een echt slaapkopje. Vanochtend 2 keer 4 uur tussen de voedingen boven in bedje geslapen, vanmiddag 3 uur tussen de voedingen en eigenlijk het grootste deel ook geslapen en nu ligt meneer naast me in de box: te SLAPEN!

Hopelijk slaapt hij vannacht ook en is 'ie nu alleen de slaap van gister aan het inhalen....

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ook succes van mij, vond die prikjes altijd zo zielig :(

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga nog even een beetje tv kijken en ondertussen een wasje opvouwen.

Tot later!

4. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    heb gewoon 2 dezelfde soort stickers gebruikt en als beide wijzers op zo'n zelfde sticker staan is het die tijd. Ik heb dieren genomen maar je kunt ook kabouters of weet ik wat nemen.

5. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    nope de ontlasting is hier Kanarie geel......ik gebruik Nutricia Comfort plus ook tegen krampjes.

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    ahh.. arme joost :D en dan moet jij vangen :) net zo`n spel als kokers vangen maar dan baby vangen.. origineel :)

7. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Périne is nu 3 word in Nov 4 maar heeft herrie voor 5 :)

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Succes!

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    tjah, ze kunnen ook niet bijten ;) alleen het idee dat je dr een overslaat ofzo.. ik weet niet kruipende beesten, ik vind ze prima, zolang ik ze kan meppen, als het onder een kast verdwijnt, blijf ik dr voor zitten tot ie dr onderweg komt ;)

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) :) wormen :)

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    eigenlijk wel.. maar dat komt misschien ook omdat een baby nog klein is? en dan gebruik je sneller verklein woorden? badje.. flesje.. kleertjes.. en dan klinkt het ook gelijk anders. T is wel grappig, vooral als ik mn vriend tegen Novalie hoor praten :) dan klinkt het helemaal oenig :)

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Fijn dat je een redelijk rustige dag hebt gehad! Hopelijk voel je je snel beter.

13. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Leuk shirt!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    :confused: Ik zou me wildschrikken als me kind dat zou doen zeg! Nou het is je goedrecht dat ze voor "straf" in de caravan zitten, ik zou het precies zo doen! Hoe oud zijn je kids eigenlijk?

15. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    hier nog 1, alleen zei ik nog ff half jaartje wachten en nu zegt meneer eerst naar de 80 kg en dan praten we verder....tja in zekere zin heeft ie gelijk mijn lichaam heeft ontzettend geleden de laatste weken.toch is t ie af en toe wel lief heu :rolleyes:

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Senn, het is maar goed dat de caravan geen behang heeft, anders hadden ze er nu zeker (en terecht!) achter geplakt gezeten.

Morgen wordt het weer een fijne dag hoor, wedden?

17. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    haha ja inderdaad, mijn man zingt liedjes tegen jeroen, maar hij verzint zelf de teksten ook erg lachwekkend! :D

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Geeft niks hoor, het schijnt juist goed te zijn voor de relatie. Baby's vinden het fijn als je zo praat.

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Patries goed om te horen dat het aan de betere hand gaat. Enne thanks voor 't "Kwijl antwoord" ;)

Pffffffffff ff stressmomentje...
    Tygo begon (net als gister) om 19:30 uur weer vreselijk en ontroostbaar te huilen. Dus ik dacht nog dan maar om 20:30 uur de fles (3 uur na laatste voeding) en daarvoor dus badje.
    Nou huilen huilen huilen totdat ie met zijn bibs in bad lag...heerlijk. Lekker lang gebadderd want tja hij was ff stil. Toen eruit...huilsessie begon opnieuw. Snel pyama aan, maar ik zag al dat ie in slaap begon te vallen...nou dacht het niet want ik denk die fles ga je nemen vriend. Dus flesje gegeven en in bed gelegd enne tukken. Dus na 15 min ging ik ff kijken (doe ik altijd) en er komt me toch een LUCHT tegemoet ieuw! Nee he GEPOEPT!
    Dus ik denk shit wat moet ik nou, gelukkig werd ie er zelf ook wakker van, dus snel verschoont piest hij weer in de openlucht waarvan een paar druppels op zijn pyama kwam. Nou die waren zo miniamaal dat ik dacht die vallen precies op het stuk waar de luier zit morgen maar weer een schone. Toen weer in bed en pffffffffffffff HIJ SLAAPT!
    MISSIE VOLBRACHT!

Maar meneer heeft weer wat nieuws....
    Hij krijgt een fles van 150cc nu is het tegenwoordig standaard dat ie na 60 a 70 cc gedronken te hebben aangeeft dat ie moet boeren, vervolgens is het een spelletje ..."Drink ik door of drink ik niet door" uiteindelijk wint mama natuurlijk hihi en drinkt dus verder...OF hij drinkt dan graag in zijn wipstoel verder? ?

Oh nog een vraagje zal ik hem nou strakkies om 23:30-00:00 uur nog ff wakker maken voor een voeding

Hij heeft op de volgende tijden gegeten:
    08:00 uur (hele fles = 150cc)
    12:00 uur (hele fles)
    14:30 uur (60cc gedronken)
    17:30 uur (90 cc gedronken dus 60 cc LATEN STAAN...wel toevallig gezien de vorige fles)
    20:30 uur (hele fles)
    Wat denken jullie toch maar ff wakker maken om 23:30 uur? ? ?

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nope, niet wakker maken. Ik heb bij Mayron ervaren dat ie daar onwijs onrustig van wordt.
    Toen ben ik heel relaxed geworden ermee en dacht, nou hij komt wel als ie honger heeft en nu slaapt ie van half 9 tot 6 uur smorgens (Niet in 1x hoor) maar sinds ik m dus niet meer zo laat wakker maak. En echt, hij drinkt minder als Tygo ;)

Deel Deze Pagina