Oei, da's ook nog heel jong...... Claudia heeft dat ook gedaan, nou ja haar man dan. http://duso.web-log.nl/
das waar, maar dan kom ik langs Ivy dr kamertje en die is al wat aan het pruttelen en wil zo graag dat ze nog ff blijft liggen. anders kan ik weer niks.
sorry.. ik lees die blogs niet hoor, kan slecht tegen zulke dingen, weet wel dat het er bij hoort (bij het leven) maar barst dan in tranen uit, alleen al bij het idee van die arme kindertjes (en ik ben zo stoer vind ik zelf)
nee hoor. en geloof dat ik niet eens de oudste was van de juli-mama's. Weet alleen niet of diegene(n) hier nu nog meeschrijven
Ja Daags na d'r overlijden kwam Sven (de oudste) papa halen op het schoolplein....hij moest mee naar de meester komen. Dus Marc had zoiets van, wat nu? Nou Sven had een verrassing..... Samen met de kindjes van zijn klas had hij tekeningen gemaakt met balonnen eraan. Die gingen ze op laten....zodat mama als sterretje in de hemel ook nog wat moois had om naar te kijken en om vrolijk van te worden (shit begin weer te janken als ik het hier neerzet, *slik*).....