Ja ik vind een wit wijntje altijd wel lekker op zijn tijd. Maar deze kwamen dus iets harder aan Het logeren is goed gegaan. Ik had haar s avonds naar oma gebracht rond half 7 en toen ik wegging om 8 uur sliep ze al lekker in de ledikant. Schoonmoeder vond haar heel makkelijk en vooral met de late voeding vond ze het makkelijk dat ze gewoon lekker in slaap viel daarna. Toen mijn schoonmoeder om 6 uur wat hoorde dacht ze dat het een hondje was Maar al snel herinnerde ze zich weer dat ze haar kleindochter te logeren had en toen heeft ze haar een fles van 180 gegeven ( ik zei 150 maar goed) en toen is ze pas weer om half 8 in slaap gevallen (tjah ik leg haar altijd gewoon bij mij in bed aan de tiet s ochtends en dan valt ze vanzelf in slaap dus dit was ff anders natuurlijk) en toen ik haar op kwam halen lag ze heerlijk te kraaien buiten in de kinderwagen ze lachte gelijk toen ze me zag Alles ging dus goed. Ik werd s ochtends om een uur of 6 wel wakker omdat ik Indi maar niet hoorde. Maar die was natuurlijk ook weg