Nou de krekels verhuizen naar de schuur heeft niet gewerkt! De herrieschoppers loopt los in mn huis, en ik hoor hem wel, maar ik zie hem niet! Loop ik hier met mn electirsche vliegenmeppers, maar geen krekel te bekennen! Hoe lang duurt het voor die krengen uit zichzelf dood gaan?
Ik ook niet, en geef ook geen borstvoeding meer, alleen de eerste 3 weken gedaan. Heb wel sinds vanochtend zo'n ongi gevoel in mn buik, maar verder nog niks!
Zo vandaag met ik met Marcus naar het consultatie bureau geweest. Hij was goed gegroeit, bij zijn geboorte woog hij 3270 en nu 5 weken later weegt ie 4820, iets boven het gemiddelde! En hij is 57 cm! Wel gek hoor want Lisette zit altijd ver beneden het gemiddelde, is ook een heel tenger meisje en Marcus vind ik echt een beertje! Echt in zijn hum is ie niet afgelopen 2 dagen, hij valt in slaap bij mij en zodra ik hem op bed leg begint ie te krijzen... Vind het wel moeilijk om hem te laten, maar goed net een speentje in zijn mond gedaan en nu is ie stil (even afkloppen).
Ola, Kreeg net nog een belletje van mijn vriendinnetje (je weet wel diegene die Hugh es flink op zijn klote heeft gegeven en gezegd heeft dat we wat leuks moeten gaan doen) Ik vertelde haar het verhaal van gister (flimpje kijken THUIS)...nou ze wist me te vertellen dat ze denkt dat dat een afleidingsmanouvre is...want hij heeft vandaag mijn moeder gebeld met de vraag of ze op wil passen. En ze zei MOCHT Hugh idd gewoon thuis een filmpje willen kijken....geniet er nou van want hij doet zijn best, al zou zij ook een beetje teleurgesteld zijn als ie dat zou doen. Ben dus ff naar de Apotheek geweest, boodschappies gedaan en naar de drogist. Ff lekker gewandeld was nog best warm dus Tygo en ik waren een beetje te warm aangekleed
gefeliciteerd met je 4 weken oude dochter! Ik weet ook niet waar je die slaapzakjes kan halen. Ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar want sandro heeft altijd van die koude handjes. alvast veel plezier bij je oma. Ook al is ze dement en zal ze het wellicht niet helemaal meer doorhebben, het blijft toch speciaal!
Oh nog een "idee" voor de meeting... Ik weet niet of er mannen aanwezig zijn...Hugh gaat zeker niet mee want die vind dat niets tussen al die meiden en kids hihihi. Maarre we moeten wel ff iemand hebben die een groepsfoto kan maken van ons met de kids! Zou ik nl. errug leuk vinden ik weet niet hoe de anderen erover denken?
Bij mij voelt het toeschiet reflex een beetje licht prikkelend en voel dan dat ze vollopen zeg maar. Meestal krijgt Sandro de hik tijdens de voeding. Ik laat het hem dan wegdrinken, maar als hij het op een ander moment heeft laat ik hem wel liggen. Ik had ergens gelezen dat ze er in principe geen last van hebben. Meestal gaat het ook wel gewoon weg en slaapt hij verder.
Oh nog wat... Jullie weten toch dat mijn broertje (19) ff zonder werk zit en niet meer bij Defentie werkt. Nou 1 september loopt officieel zijn contract bij Defentie af maar tot die tijd heeft die dus thuis gezeten. Iedereen liep op een gegeven moment op hem te mopperen (enigzinds teregt) dat ie wat laks was met werk zoeken. Maar ik ken mijn broertje (ja ja ben net zijn 2e maar wel zeer coole moeder : wink: ) als je het hem op een verkeerde manier laat weten werkt het avenrechts. Dus gister heb ik samen met hem een CV gemaakt, zijn CV op monsterboard gezet en op 2 functies laten solliciteren en guess what hij moet dinsdag op gesprek! ! Ben zo trots op hem. Alleen het irritante is, de vacature is in werkelijkheid anders dan geschreven stond hij moet dus wisseldiensten werken maar ja dat ziet ie niet echt zitten. Maar vind de functie wel leuk. Tevens is het niet bij KLM maar bij een ander bedrijf en guess what...kep daar als beveiliger gewerkt dus ik ken het bedrijf enzo! ! Maar goed hij gaat wel op gesprek ondanks dat hij dus geen weekenden en op woe en vrij avond niet kan werken maar ja ik zei al...daar moet je gewoon eerlijk over zijn en zeggen dat het bij het reageren op de vacature niet vermeld stond maar dat je wel interesse hebt maar wel met de condities dat ie dus niet op de bovengenoemde dagen/tijden kan werken. Tja hadden ze het maar goed in de vacature omschrijving moeten noteren. Hebben jullie nog tips hoe hij dit kan aanpakken?
De felicitas dame komt om de babydoos te brengen, maar daar zit niet zo heel veel in. Een pak maandverband, een minipotje sudocreme, een lepeltje van danoontje en een lepeltje van nuby, veel waardebonnen en aanbiedingen, die ze je dus vervolgens probeert aan te smeren. Er zitten wel leuke dingen bij overigens hoor. Liefs, Lientje
sassa dat klinkt als een sprongetje. dan willen ze alleen bij mama zijn. meestal na een dag of twee wel over.
Liesje het zou ermee te maken kunnen hebben maar Tygo heeft dat ook hoor...eerst dronk ie alleen 120 cc helemaal leeg, toen wilde hij 150 cc dat ging ook goed en nu loopt ie ook weer te rommelen. Maar ik heb me voorgenomen dat ik me daar geen zorgen meer over ga maken. Hij piest en poept goed. En als ie midden in de nacht nog komt dan geef ik hem maar 90cc en dan tukt ie gewoon verder, maar hopelijk zijn die dagen na vannacht voorbij . Mss moet je 90 met 120cc om en om geven. Ik doe dat vandaag ook met Tygo vanmorgen heeft ie 150 cc gehad (maar wat laten staan), nu net 120 cc maar liet weer 20 cc staan. Nou verzagdigd dus het zit wel goed denk ik...