Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Tja lastig als de vacature niet kloppend is. Maar ik denk inderdaad dat hij gewoon eerlijk moet zijn. Duidelijk laten blijken dat de baan hem echt heel leuk lijkt enzo, maar dus niet die diensten kan werken. Kan hij niet af en toe een dienst werken? zodat hij een tegenbod kan doen zeg maar.

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hoi hoi..

Erg leuk ml.. die pagina 200 :p

Pluys, ik heb bij duimeland van die slaapzakken gezien, weet niet of je dat bedoelt, maar dat is met lange mouwen? en super dik? zag er lekker warm uit in elk geval, wel erg duur vond ik ze rond de 60/70 euro..

Silla, toch lief dat ie zn best doet! en film kijken kan ook gezellig zijn. wat lekkers erbij, wijntje. en als er oppas zou zijn, kan je altijd eerst lekker uit eten en dan film kijken oid?

Senninha, wat geniet jij van je vakantie zeg! ik dacht dat je de hele week niet voorbij zou komen :)

Hier ook wel een goede nacht gehad, van half tien tot 5 ,waarom word ze bij mij om 5 uur wakker? en bij mn vriend pas om 7 uur? wij wisselen om de dag, de ene dag heb ik nacht dienst de andere hij haha, en dat gaat wel prima :D

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Oww en wat die krekel betreft:

Ik win!

ondanks dat hij kan bijten (dus toch) maar dat kan ik ook :)

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    En moet ik dan mee gaan in zijn sprongetje of niet?

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D mee huppelen?

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lee het zou kunnen maar dat ligt dan weer aan de planning van zijn vriendin. Zij werkt nog wel bij Defentie en ze zien elkaar dus alleen in het weekend daarnaast zou ie wel een vrijdagavond kunnen pakken maar goed we zien wel. Had net nog ff de betreffende vacature opgezocht tis echt slordig hoor..Er staat dus dat het voor KLM is en verder niets over werktijden e.d. . En nu heeft ie dus een gesprek bij Intel en zijn de werkdagen 6 dagen (wisselend van dag en avond dienst) en dan 4 dgn vrij maar de werkzaamheden zijn dan weer wel hetzelfde. Dus tja daarom vind ik ook dat ie ook gewoon moet gaan en eerlijk moet zijn en idd aangeeft dat hij bij uitzondering best wel eens een weekend wil werken ofzo...

By the way ben in :confused: Tygo heeft 2x gepoept vandaag, meestal maar 1x hihihi.
    Sinds hij aan de Sab Simplex is gaat dus dus ook beter. Al merk ik wel dat meneer "eist" dat ie bij de laatste perssessie gelijk verschoond wil worden want dan gaat ie muiten hihi.

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Yup...go with flow

8. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Silla, dat lijkt me inderdaad wel een goede aanpak voor hem. Dan laat hij in ieder geval zien dat hij zich wel flexibel wil opstellen.

Wow 2 poepluiers... Ik heb bij elke luier een poepluier... hihi ga me wel eens zorgen maken als hij niet gepoept heeft.. :)

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    ja heb ik wel gedaan.

10. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    :) :)

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Zo dat is vaak! novalie heeft er ook 1 pd ofzo.. soms 1 in de twee dagen? maar wel goed volle..

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    :)

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Misschien een stomme vraag.. maar hoe kan je mee gaan in zo`n "sprongetje"?
    zoizo kan ik me niet echt een sprong van Novalie herrineren (heeft niet elk kind die misschien?) of is het dat ze dan ineens weer wat meer kan?

misschien ook een voor het woorden boek :p

Sprongetje:

(als je sprongetje te vaak typt en overdenkt word het een heel stom woord..)

14. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Heb je het boek oei ik groei? daar staan die groeisprongetjes in beschreven. heel leuk en handig boek. Als ze in zo'n groeisprong zitten veranderd er voor hun veel en hebben ze hierom behoefte aan extra aandacht om zich veilig te voelen. Ik heb sandro toe gewoon veel bij me gehouden. als ik hem in bed liet liggen werd hij toch ook niet stil. normaal slaapt hij wel heel goed in zijn bedje. na een paar dagen was het over en sliep hij weer als vanouds in zijn bedje. in het boek oei ik groei staan ook de veranderingen beschreven. zo gaan ze na het eerste sprongetje bijvoorbeeld met traantjes huilen. dat was een heel duidelijk te zien bij sandro.

15. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    ja dat is wel een groot verschil. maar ik geef borstvoeding en dan is het dus normaal dat ze zoveel poepluiers hebben. gelukkig stinken ze nog niet zo erg! :)

16. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    tjeetje het is echt rustig vandaag zeg! ga dus nog maar ff een bakkie koffie maken :)

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tis zeker rustig hi hi...
    Ben ff backupje aan het maken...Laptop is niet meer van zon'n beste kwaliteit en ben als de dood dat ik de foto's van Tygo kwijt ben....
    Dus kep ze op de E schijf gezet en nu ook op een CD-Rtje...tenminste...het duurt wel ff zeg hihi.

18. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    ja back up maken is inderdaad heel verstandig! het is handig die digitale foto's maar als er wat met je pc/laptop gebeurd ben je alles kwijt. dan waren die negatieven van vroeger toch wel weer handig..:)

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ja idd hihihi.
    Ik vraag me af of ik het goed doe maar goed dat zien we vanzelf wel...
    Man er staat nog 2 min. resterend maarre die 2 minuten zijn ALLANG voorbij...

20. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    zo ben echt lui vandaag zeg. zit nog in mijn pyama :oops: :oops:

heb net bij lief.nl weer wat besteld... kan het niet laten, ze hebben zulke leuke dingen!

Deel Deze Pagina