zo.. ik moet nog kijken hoelang het rijden is, en van rensie naar jou? of heeft rensie ook geen auto?
Trouwens de melk in de fles is zo aan het schuimen sinds gister :S Weet iemand hoe dat kan? Heb al geprobeerd de melk te roeren ipv te schudden maar uiteindelijk zit er nog een hele laag schuim op
anders is het wel een gesleep.. wel te doen denk ik hoor, en zon maxi cosi karretje? wil dat misschien makkelijker?
is het niet gewoon een optie dat rensie richting jou gaat? ik weet het niet precies, zou zo ff kijken hoever het rijden is naar rensie
Als Rensie een auto heeft is het misschien wel handiger. Nou jah komt wel goed, ik ga me haar verven...
okee.. zie maar even, voor mij maakt het niet uit, dus als ik vrijdag maar weet waar we moeten zijn dan komt het helemaal goed haha. tijd kan ik zo nog niet zeggen, byron die moet naar de kapper om tien voor tien, dus als we elf uur weg rijden, zijn we er rond een uur.. dus zoiets zou wel een goeie tijd zijn, dan hebben byron en jor ook nog wat aan de dag maar zie maar!
doe dat! ophalen is voor ons ook geen optie, omdat we niet met zn allen in de auto passen dan moeten we jor dr uitgooien, en dat is zo zielig