En jah het klopt, we hebben dezelfde jas aan 2 halen 1 betalen En spijkerhard die jas allebei aantrekken
he meiden, Hier even weer een berichtje vanuit hier! Meiden die elke mee kunnen komen hier! Toppie! Ik doe het jullie niet na! Kan de tijd niet vinden om hier weer volop mee te doen.. Hoop dat jullie het niet erg vinden.. Af en toe lees ik even snel wat pagina's bij, maar als ik er 1 gelzen heb staan er zo weer 10 bij haah! Stelletje kletsmajoors! Wel heel gezellig allemaal! Even een update over Sem. Sem doet het steeds beter! Slaapt nu heerlijk in zijn eigen bedje.. Alleen nog niet door.. Krijgt om half een 8 een fles en slpaat dan door tot ongeveer half 2.. Maar wanneer hij tegen half 12 ook nog een fles krijgt meld hij zich om half 3 weer.. Dus dat helpt niet echt.. Ik maak hem du niet meer wakker! Hij groeit als kool! Lacht ontzettend lief! Brabbelt lekker tegen je! En wat ook super grappig is.. Hij is verliefd op de kandelaars aan de muur haha! Als hij die gezien heeft lacht ie er helemaal verliefd naar! En praat er tegen! Maar helaas ze zeggen niks terug! ik zal ook even wat Sem spam doen!