Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Karsten krijgt er maar 5 op een dag en 1 of soms 2 van die flessen wil hij 180cc.
    Dus qua cc op een dag komen ze wel ongeveer op hetzelfde uit.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb je wel eens gekolfd om te kijken hoeveel er uit komt?
    Dan weet je zeker hoeveel ie binnen krijgt en of het genoeg is.

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat ken ik alleen dan net andersom. een vriendin van ons die is 9 wk voor ons aan bevallen en die baby is vergeleken bij sam nu een reus.
    terwijl sam ruim een kilo zwaarder was als die van haar (bij de geboorte dan) kijk maar dit is afgelopen zaterdag

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

de apotheek heeft ze sowieso van 60 mg hoor

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

je kunt er toch heel erg ziek van worden als het niet goed weg is?
    nou ja jij bent straks in ieder geval weer helemaal schoon.

nogmaals heel veel sterkte/succes straks

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wij hebben een stomerij met daarbij beenmode en badmode. Hiervoor werkte ik in de kinderopvang trouwens!

Ja als ik afkolf kolf ik zeker 110 cc per borst, lijkt me genoeg toch? En spruw heeft ie volgens mij niet...
    Wel heeft hij veel rode bultjes op zijn wangen en hij geeft ook wel regelmatig een mondje terug wat erg zuur ruikt, misschien is dat iets?

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die rode bultjes weet ik niet.
    Maar het zuur ruiken van een mondje terug geven is heel normaal.

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Op een gegeven moment twijfel je overal aan, terwijl je weet dat het normaal is, erg he?!
    Ik ben gewoon erg verwend met mijn dochter denk ik, zij huilde bijna nooit en sliep altijd goed...

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

kinderopvang lijkt mij ook erg leuk, die vriendin van mij (van die foto van net) werkt ook op een kdv en als ik die er dan over hoor dan trekt mij dat ook wel. tuurlijk zal het ook aanpoten zijn en krijg je soms hele smerige dingen voor je neus, maar toch.
    werk nu bij de interoys wat trouwens ook heel leuk is.

die 110 per borst is vast wel genoeg en wat de rest betreft weet ik het niet.
    maar dat sprongetjes verhaal kan inderdaad ook heel goed, maar als je het echt niet vertrouwd bel dan ha of cb

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

onze oudste (bv) was ook heel rustig alleen gaf die flink wat voeding terug, maar niet te erg om daar stappen voor te ondernemen toen.

de middelste (bv) daarentegen was nog net geen huilbaby. hij had uraten in zijn luiers de eerste dagen, zag vrij lang geel, bv wou niet (had bijna borstontsteking) en na ruim 1,5 week had hij een bloedstolseltje in de luier. bleek hij een urineweginfectie te hebben tgv een vergrootte nier.

en nu bij sam (kv) zitten we ergens tussen deze 2 in. en ik denk dat dit ook wel een heel realistisch beeld is van de gemiddelde baby.

12. hoi meiden,
    dan meld ik me bij deze hier! wel de 3000 gehaald dus! ff kort berichtje want mijn zoon huilt...
    liefs rensie

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga eens aan een berg was vouwen beginnen.
    Had ik gisteravond geen tijd voor. :p

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zou helemaal panisch zijn als mijn zoontje zoiets zou hebben zeg! Maar ja geen een kind is hetzelfde zeggen ze altijd maar!
    Mijn dochter is daarin tegen nu wel best heftig af en toe, en laten we maar hopen dat Marcus die periode wat vriendelijker door gaat!

Ik zit trouwens al dagen de Olympische Spelen te kijken, maar vandaag heb ik het toch wel een beetje moeilijk want baanwielrennen is op tv en dit heb ik altijd gedaan (en wegwielrennen) tot ik niet meer kon vanwege een knieblessure!
    Word ik dan wel beetje verdrietig van als ik mijn oude vrienden wel zie fietsen... Denk ik altijd, wat als ik geen blessure had gehad waar had ik dan nu gestaan?

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

ga je dat echt doen?
    je raadt nooit wat ik nou net erbij heb gepakt, omdat ik gister en eergister te weinig tijd had

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat zal inderdaad altijd wel een gevoelige plek blijven denk ik

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou had me er al helemaal overheen gezet, wat echt jaren heeft geduurd omdat het geen vrijwillige keuze was geweest, maar ja als ik dit dan zo zie proef ik het sfeertje weer en dan komt het weer opzetten :(

Ach ja ben blij hoor met mijn kids en man, dus zou niet meer willen ruilen :D

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

en ik zit er dan middenin

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahaha! Ik moet zo ook even aan de was! Vanmorgen het huis beetje aan kant gemaakt terwijl ik dat eigenlijk nog niet mag vanwege slecht herstel na de keizersnede...

Moet zeggen als je het niet meer dagelijks hoeft te doen krijg je er vanzelf ook minder zin in om te doen...

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb er eigenlijk nooit zin in, maar ja.
    heb de machne boven ook weer aan het draaien dus moet wel bijblijven en met een gezin van 5 stapelt het gauw op hoor. dacht dat het met 3 al hard ging en met 4 dacht ik het ook weer, maar nu is het aanpoten voor de machine en het ijzer

Deel Deze Pagina