Hahaha, ik heb begrepen dat zo'n sprongetje is dat ze wat nieuws leren maar eerst terug kruipen in het oude vertrouwde dus graag bij mama wil zijn. Dus met meegaan in het sprongetje bedoel ik dat ik hem bij me hou als hij dat wil of zou ik hem moeten laten huilen in zijn bedje...
Stoer zeg Maar Lee jij geeft toch borstvoeding, ben je niet bang voor tepel speen verwarring? En neemt Sandro de speen ook gewoon of wipt ie hem er weer uit!
Ik ben JALOERS! Al die kleintjes die hun moeder een lange nachtrust gunnen, kunnen jullie kleintjes niet even met Marcus babbelen?!
nee hoor ben ik niet bang voor. In het begin was ik dat wel door de meningen van de kraamhulp en verloskundige. Maar sandro heeft gewoon veel zuigbehoefte. ik ben er met een week of 3 mee begonnen. eerst van die spenen die op een tepel lijken, maar nu krijg hij gewoon de dental spenen. ik heb niet echt verschil gemerkt bij de borstvoeding. hij loopt soms wel te miepen aan de borst, maar dat deed hij voor die tijd ook al. Ik vind het nu juist een verademing. In plaats van huilen sabbelt hij nu lekker op zijn speentje. lijkt me voor hem ook veel relaxer. Hij wil 'm overigens ook niet altijd hoor. spuugt 'm ook wel eens uit inderdaad.
Hahahaha heb ik weer mijn handen vrij (en ondertussen even wat schoonmaakwerk gedaan) is iedereen vertrokken...
Ahhhh nou ik had Marcus ook speentje gegeven maar die moest hij eerst echt niet hoor! Nu begint hij hem langzaam aan ook te nemen, maar alleen als hij echt moe is en niet in slaap kan komen. Lisette daarintegen die moest helemaal niks van een speen weten, en gelukkig heeft zij ook nooit geduimt! Zij heeft een doekje als troost
dat is oa ook wel een reden dat ik hem een speen aanbied. dat liever dan duimen! dat krijg je een stuk moeilijker afgeleerd lijkt mij.
Rihanna heeft om 13.45 uur voeding gehad en sindsdien slapen ho maar en blijven huilen vertel mij het maar waar het nou aan ligt want ik weet het niet meer
krampjes krijgt ze wat voor en ze heeft me nog niet zo lang geleden de luier helemaal volgescheten dus ik kan met niet voorstellen dat ze moeite heeft met poepen
Liesje, moeilijk is dat he als je niet weet waarom ze huilen. ik loop dan altijd een heel waslijstje na: heeft hij het te warm of te koud, vieze luier of zit de luier niet goed, labeltje van kleding wat kan irriteren of stiekem toch nog een beetje honger? soms kom ik ook nergens op uit. dan heeft ie denk ik behoefte om te huilen. blijkbaar hebben ze dat ook af en toe nodig
Ja kan me voorstellen dat het moeilijk is als ze zoveel huilt... De arts had gezegd dat het ws een huilbaby is toch? Heeft ze geen verborgen reflux ofzo (ja ik probeer ook maar mee te denken hoor...) En meid trek jij het wel?
Hier iemand die ook al op het moment zit te huilen. Maar ze heeft sinds gisteren al niet gepoept... moet ik mij daar zorgen om gaan maken?
Liesje...Tygo heeft tegenwoordig ook van die onverklaarbare huiltjes. Zelfs in zijn slaap! Ik weet ook niet wat het is maar merk wel dat ie dan mega behoefte heeft om te knuffelen. Meestal zet ik wat "schuivel"muziek op en ga met hem dansen hihi
het was 'gewoon' een huilbaby volgens de arts en cb...nou zijn we deze week naar een osteopaat geweest en dat heeft wel iets geholpen heb ik het idee, maar als ik haar nu dan weer bekijk is ze weer net zo vervelend tja..trek ik het wel....meestal wel....maar zoals vannacht niet echt meer...om de 10 minuten begon ze te huilen en slapen ho maar
Als ze borstvoeding krijgt niet! Lisette had ooit eens een week niet gepoept, ik ook helemaal in paniek de huisartsenposten gebeld nou die lachtte me nog net niet uit... Bij wijze van dan hoor! Maar goed als je combi geeft (zoals ik nu) hoorde ik vandaag dat het neit erg is als ze een dag of 2 niet poepen en met de fles moeten ze elke dag poepen.