Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Rihanna laat zich haast niet troosten en daar wordt je heel moedeloos van

2. memoiikke

memoiikke Actief lid

Sep 18, 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Nee dat meen je niet!
    Ik wordt echt een beetje gestoord van het geluid!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    al geprobeerd en dat helpt niet, daar wordt ze enorm driftig van

4. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kep Hugh nog gebeld met de vraag wat ie wilde eten vanavond ;)
    Nou ik hoefde niet te koken want " We halen wel wat" hihihi.
    Yeah right gister hebben we Turkse pizza gehaald enne meneer is zeker niet van het 2x in de week junkfood dusss ik denk dat we uiteten gaan...

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Marcus heeft dat ook in zijn slaap, echt van die snik huiltjes net of ie heel naar droomt!

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Thanx voor je snelle antwoord. Ze krijgt idd BV, maar dit is nog nooit gebeurt en ik zie aan haar dat ze het er moeilijk mee heeft. Dan is ze aan het persen en komt er niets uit en dan gaat ze huilen.

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Nou kan me goed voorstellen als jij het ook even niet meer ziet zitten hoor! Neefje van mijn vriend was ook 'gewoon' een huilbaby en de moeder trok het op een zeker moment ook niet meer, vroeg haar moeder even een paar dagen op te passen zodat zij ook bij kon tanken!
    Haar man liep om 4 uur 's nachts met de kinderwagen rond want alleen dan sliep ie, echt sneu als ik die verhalen zo hoor!

8. memoiikke

memoiikke Actief lid

Sep 18, 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
  9. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje Liesje, kan me voorstellen dat je er dan moedeloos van wordt...
    Ook verschillende houdingen van vasthouden?
    Tygo wil nl. tegenwoordig alleen maar rechtop zitten en tegen je aan zowel rug tegen buik als buik tegen buik.
    Enne een draagzak heb je dat ook al geprobeerd?
    Poeh ben eigenlijk door mijn opties heen. Weet wel dat ik het knap van je vind dat je het volhoud, zoals ik me nu voel zou je mij in een dwangbuisje kunnen stoppen denk ik.

10. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mss moet je ff een handje helpen...beetje sudo of zinkzalf op de thermometer en ff tempen of rondom 't bibsje masseren...

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hihi ik vind het wel leuk voor je hoor! Ik hoop echt dat ie wat leuks bedacht heb! Heb jij al een beetje een blij gevoel erbij?

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    enigste garantie dat zij slaapt is in de auto...nou om nou dag en nacht rond te gaan rijden....

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Vind het spannend hihihi
    Weet alleen niet wat ik aan moet, om nou er helemaal opgedirkt bij te zitten wanneer hij thuis komt is ook zo wat hihhii

14. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    liesje, je hebt het wellicht al geprobeerd, maar helpt het als ze op haar buik slaapt?

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik heb nagenoeg alles geprobeerd behalve op de kop houden....en ze blijft huilen
    ik heb een draagzak en dat helpt de ene keer wel en de andere keer weer niet....

ik ben eigenlijk ook door mijn ideeen heen wat evt zou kunnen helpen....tja wat moet je dan...gewoon volhouden want ik vind het ook zo sneu voor haar, want ze zal niet voor niks huilen toch?

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Marcus had dat ook voor ik combi gaf en toen heb ik een beetje lauw warm water gegeven in een flesje en hij poepte vrijwel direct daarna... En later heb ik ook eens (toen dat dus niet hielp) een theelepeltje olijfolie gegeven, dit hielp ook goed!

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ze is wel een echte buikslaper, net zoals papa en mama....maar ja dat mag 's nachts weer niet

18. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nee precies dat denk ik dus ook enne de term "gewoon" een huilbaby vind ik wel een beetje kort door de bocht hoor van het CB.
    Een baby huilt niet GEWOON!
    Maar goed zo denk ik er over.
    Nogmaals vind het knap van je hoor!

19. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    nee dat is wel zo, maar ja als ze wel op haar buik slaapt... mijn moeder heeft mij bijv altijd op mijn buik laten slapen als baby. dat moest toen zo. ik heb er niets van gekregen. maar goed, kan me ook voorstellen dat je het liever niet doet.

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hehehe, nee niet in je cocktail jurkje nee!

Maar goed misschien moet je je deels klaar maken, alvast je haar een beetje leuk en make up ofzo en dan wanneer hij zegt dat jullie weg gaan dan snel even wat anders aantrekken, wat je stiekem al klaargelegd had?!

Share This Page