al vind ik voor jongetjes shoppen wel leuk gister voor novalie nog een leuk setje gekocht maar dr waren alleen maar truttige meisjes broeken, dus een jongens spijkerbroekje dr bij gedaan dat is het handige aan meisjes haha
Jah ik kon net pas gaan koken omdat Mi net binnenkwam maar komt wel goed uit, want ik ben nu Mayron aan het bezig houden, dan kan ie na het eten in badje, zo 7 uur dus en dan om half 8 de fles en dan lekker slapen...
\ mika heeft nu de 4 de fles, de derde fles van vandaag heeft ie om kwart voor 4 gehad, is nu een beetje snel achter elkaar maar dan slaapt ie hopelijk tot half 12 door en dan hopelijk weer de hele nacht. hij kwam vanmorgen om 7 uur dus dat was wel lekker
Lekkerrr Owww ik weet al wak morgen ga doen als Mayron op het kdv is. Vandaag begint in Amerika seizoen 5 van Desperate Housewives Morgenochtend staat het op internet
Ik geef m nu een half potje en ik geef steeds wat meer, zodra hij een heel potje opkan begin ik om 5 uur met een groentepotje een paar hapjes, tenminste, denk dat ik het zo ga doen