krijgt mayron al fruit? op advies van cb of zelf mee begonnen? denk dat mika er ook wel al aan toe is.
das wel een idee ja... brenden heeft vandaag iets van 8 hapjes gehad. Wil het ook niet te veel doen voor zijn darmen! zo elke dag hapje erbij of zo...
Hij slaapt overdag niet echt veel, meestal wel na zijn eerste fles 2 uurtjes en danm verder af en toe een uurtje, hij is vrij veel wakker maar dat neemt niet weg dat ie van half 8 tot 7 uur slaapt...
zelf mee begonnen, ik volg mijn instinct en het gaat echt goed. ben gister begonnen met een kwart potje en vandaag al een half potje en ik merk echt dat ie tevredner is
super toch, ik durf niet zo goed te beginnen daarmee al denk ik wel dat mika het al kan hebben maar weet niet of het nog te vroeg is, mika is 10 weken
Ik ken Mika natuurlijk niet dus ga je niet zomaar zitten te vertellen wat je moet doen. Mayron is natuurlijk ook best groot en zwaar en hij zat veel op zijn knuistjes te sabbelen en had al snel weer honger na een voeding.
10 weken is nog wel heel erg jong volgens mij... maar ja je voelt het zelf wel aan... doet hij zijn knuisjtes al in zijn mond of zo?
doet mika ook op zijn knuisjes zabbelen, en heeft nu ook in 3 uur tijd 2 flessen van 180 op, had ie gister ook. de laatste weging was mika 5320 en 55cm, weet niet hoe groot en zwaar mayron is, maar mika groeit goed en met gewicht zit ie boven het gemiddelde
klopt dat is echt niet eerlijk.. voor meisjes drie rekken.. voor jongens een, en dan kan een meisje ook nog jongens dingen aan.