hm brenden slaapt 's nachts ook van 19:30 tot 8:00 of zo... dan fles en is hij gelijk weer moe dus dan nog 3 uurtjes ong. 's middags is hij op een of andere manier wel moe maar kan hij maar half uurtje slaap pakken... wou dat hij een keer van fles tot fles wakkeer kon zijn en dan 2 of 3 uurtjes goed slapen
denk ook dat ik nog niet begin, wil het toch eerst navragen op het bureau, misschien dat ik dinsdag eens daar naar toe ga met mika en dat ik het dan vraag
novalie moet donderdag weer.. ik ga het niet vragen, wat dat betreft ben ik van mening dat je eigen gevoel toch het beste is. maar zij heeft eerst echt nog genoeg aan de fles.. maar misschien is dat volgende week wel anders want bij het cb is het toch.. staat het in het boekje? jaaa dan mag het!
je kan het altijd vragen al reageert ieder kind anders... dus weet niet of ze je zekerheid kunnen geven... brenden zit sinds deze week op 4 flessen ze zeiden dat dat een goed moment was! maar ja zoals ik al zei ieder kind is anders...
Ja, those were the days! (vooral als je een moeder hebt die heerlijk kan koken en je bakt er zelf niet zoveel van)
ben er weer even vandoor, mannetje gaat lekker frietjes halen, en ik ga mika even verschonen, denk dat ik vanavond nog wel even kom. doei doei
en ik vond ruim de helft ook nog eens niet leuk van de jongens kleren. niet dat ik alle meisjes kleren leuk vind (totaal niet)
ik had er eentje die voor geen meter kon koken, dus doe t liever zelf Had geen idee dat er meer bestond als aardappels, groente, vlees