ja dat vond ik dus ook van het cb dus ik ben afgelopen maandag weer bij de ha geweest en die raadde me aan om naar een osteopaat te gaan en anders krijg ik een verwijzing naar de kinderarts de osteopaat heeft haar behandeld en het is wel wat beter geworden maar nog lang niet helemaal goed maar dat kon ook niet in 1 behandeling, zoveel was er volgens haar aan de hand met Rihanna
ik probeer haar wel eens iets op de zij te leggen maar zij rolde zich al op dag 6 vanb zij naar buik, dus ik vind het wel griezelig om dat te doen
ja dat kan ik me heel goed voorstellen. kan ze haar hoofdje al zelf omhoog doen en draaien? volgens mij heb ik het op het oude forum voorbij zien komen bij wat meiden hier dat als ze dat kunnen het dan niet meer zo veel kwaad kan.
Hebben zij bij jou ziekenhuis niet zon'n "huilpoli" ik geloof dat Patries01 daar met Nilo naar toe gaat. Heb je binnenkort weer een behandeling bij de Osteopaat? En als er zoveel aan de hand is met Rihanna, waarom wordt je dan niet direct doorverwezen naar KA... Meid ik zou op mijn kop gaan staan hoor, dit trek je nu nog maar hoe moet het over een week of 2? Ze gaan er maar wat aan doen. Dit is voor de kleine niet goed en voor jullie ook niet...
ze kan wel haar hoofdje omhoog doen en draaien maar ja zal ze dan nog niet op haar gezichtje gaan liggen?
Ja zo is dat wel natuurlijk, vroeger deed men ook dingen waar we ook niks aan over gehouden hebben! Vind wel dat ze tegenwoordig overdreven voorzichtig met alles doen hoor...
Zo, jullie gaan inderdaad erg snel hihi. liesje76: Hoop voor jullie dat het snel allemaal wat beter gaat. Hier gaat het allemaal wel goed. Alleen is Esmée vandaag weer erg huilerig. Om 14h de fles gekregen en ze slaapt nog niet. Ik laat haar nu maar even huilen, anders trek ik het straks ook niet meer. Lees vaak dat jullie je kleintje niet vaak lang laten doorhuilen, maar heb het gevoel dat ik anders de hele dag met haar op mijn arm rond moet lopen. 1 van jullie neigde toch ook naar een postnatale-depressie? Heb je daar nog hulp voor gekregen/medicijnen? Ik ben zelf namelijk ook bang dat ik die kant op ga (heb eerder ook eens een depressie gehad). Dit weekend ga ik er even een paar dagen tussenuit. Een andere omgeving kan soms ook even wonderen doen he verder wens ik jullie alvast een prettig weekend! Liefs
ik weet niet of ze hier een huilpoli hebben de 'dingen' waar Rihanna last van heeft kan de ka volgens mij niks mee...over 1,5 week moeten we weer naar de osteopaat maar als het te weinig helpt dan kan ik haar volgende week bellen voor een vroegere afspraak
Knap dat je 't volhoud hoor ! Ik wordt al moedeloos van 'n huiluurtje dus kan me niet voorstellen wat jij mee moet maken!
En liesje als je haar half op haar buik legt... Toen ik Tygo nog op de zij liet slapen rolde ik een dekentje op en legde deze tegen zijn rug zodat ie niet terug kon draaien... Maar wat nou als je bij Rihanna ''t tegenovergestelde doet? Dus handoekje ofzo onder haar kin en tegen de buik armpje eroverheen, net zoals sommige van ons met de voedingskussen sliepen?
hhmmm ik weet het ook niet. Weet iemand nog wie dat waren die hun kindje al op hun buik lieten slapen?
soms wordt je er helemaal gek van hoor, maar ja dat probeer ik niet te laten merken want dat merkt zij ook weer natuurlijk vind het het ergste voor mijn meisje....