k lig in de bosjes nee ben gezellig online met byron aan het pokeren ik mn spelletje, hij zn beeldscherm voor het hoofd
Nou nog 1 dan zou wel leuk zijn als ik met mijn 7700 bladzijde 2070 zou openen maar dat gaat niet meer lukken
Ik dacht al. die reclame is lewuk maar om dan gelijk tranen met tuiten te huilen. nou heb maar een fles gegeven ze had duidelijk honger. toch nog 150 cc op en nu weer op bed gelegd. Ik laat haar lekker liggen want ze heeft toch een volle fles op..
Nee ze komt voor de eerste fles om 6 uur. Maar dan geef ik de tiet nog dus dat is zeg maar meer een speenachtig momentje want zoveel krijgt ze daarvan echt niet binnen, hooguit 100 cc denk ik. Maar dan ligt ze lekker te sabbelen en ik slaap verder dus dat reken ik niet als voeding Aangezien ze geen speen wil los ik het zo even op haha. Vandaag heeft ze voeding gekregen om 9 uur, 12 uur 15 uur 18 00 en ik wou rekken tot 22 uur maar dat is dus 21 uur geworden en dat is tevens haar laatste fles. Normaal krijgt ze de laatste fles om 22 uur.
Maar ze krijgt dus nog 6 flessen van 150 ipv 5 van 180 zoals op het pak staat. Dit kan ze nog niet op. Ik probeer nu de laatste fles 180 te geven maar dit gaat ook nog niet op dus.
Wow! Ola ik ben geeindigd met lezen op pag 1862 en zie waar we nu zijn Ik heb zowel de 1900 en 2000 run gemist! Kan iemand me ff up 2 date brengen! Ga ik in de tussentijd de lijst aanpassen! Greetz
normaal half acht.. maar byron had haar gister geen avond fles (elf uur) gegeven.. en ik sliep dus ik ook niet, en toen was het 5 uur vanochtend.
Haaaay, ik miste je al. Hoe is het daar? Nou er is hier hevige strijd geweest om 1900 en 2000 Verder niet echt iets schokkends geloof ik. Ik heb ook niet alle pagina s gelezen dus. Ja Essie is vandaag jarig