Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Daar heb ik dus ook moeite mee :rolleyes:
    Verveel me al de hele week, en dan bel ik Hugh en die zegt dan...
    "Ga je lekker wandelen"
    Tja maar om nou doelloos rondejes te gaan wandelen ben ik nou ook wel zat. Vriendinnetje was vandaag de hort op. Boodschappen heb ik binnen dus jah wat moet je dan?

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja of 's avonds als je man thuis is... Even lekker relaxen voor jezelf, ik bedoel ik heb er al behoefte aan en die van mij zijn een piece of cake vergeleken met een huilbaby...

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Precies, lekker die "Pestobroeken" uitwassen...Eerst de massa door de WC spoelen ofzo en dan in de was.
    Ben er niet vies van maar vind het wel een heel bewerkelijke klus hoor.
    Lang leven de wegwerp luiers !

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee van je eigen kind is niks vies volgens mij...

Ik heb in de zorg gewerkt en weet nog dat ik voor het eerst uitgesmeerde volwassenpoep op moest ruimen en boenen, man ik ben een week ziek geweest ervan!

En in de kinderopvang vond ik poep van andere kindjes ook echt vies, maar van Marcus en Lisette draai ik mijn hand er niet voor om! Best apart eigenlijk...

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    doelloos wandelen is ook niks voor mij....dan maar winkelen maar ja dan zet madam het ook wel op een schreeuwen dus dat is ook niet altijd te doen

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kep de nieuwsbrief van de Wibra binnen...
    Voor de ladies met wat oudere kids staan er weer best leuke dingen in!

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik probeer het wel maar ja mevrouw huilt 's avonds ook jammer genoeg

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dames...ik ga gauw even wat doen want ze is stil!

Iedereen een fijn weekend!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb toevallig van me moeder een leuk setje voor Marcus gehad in maat 62 van de wibra, dus ook voor de kleintjes zullen ze leuke dingen hebben

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Oke succes meid!

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb ook in de kinderopvang gewerkt, en toen vond ik het ook niet erg.
    Poep (als zitten ze tot aan hun nek onder) /pies/kots kep er niets van...
    Ook van volwassen heb ik er niets van (klink nu echt als een vreslelijke smeer kees hihihi) het enige wat ik ECHT ranzig vind en van over mijn huig ga (maakt niet uit of het van je eigen kind/man/familie whatever is en NIET LACHEN) is SNOT en PULKEN!
    Daar moet ik zowat van kotsen gewoon :oops:

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Succes meis en dikke digiknuf voor jou!

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Die staan helaas niet in de folder maar idd ze hebben soms hele leuke dingen voor de allerkleinsten! Zo ook bij Hans Textiel...

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja klopt daar heb ik voor Lisette ook veel gehaald toen ze baby was...

Zeg maar vind jij nou ook dat er veel meer leuke babykleding is voor meiden dan voor jongens? Of kom ik in de verkeerde winkels?

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ja dat vind ik dus ook.
    Voor jongens vind je mss 1 rek en voor de meiden wel 3 ofzo in winkels.
    Soms echt frustrerend en soms vind ik het ook niet eens leuk...
    Dus koop vaak goedkoop basic dingen bij (H&M/Zeeman/Hans Textiel/Wibra enz) en die combineer ik dan met de wat duurdere merken die dan weer in de aanbieding zijn ofzo (Mexx/ Imps&Elfs enz enz).

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Echt belachelijk! Of ze hebben iets leuks bij de H&M en wanneer je hem uit het rek trekt staat er een heel groot tijgertje op, dat vind ik zo zonde!
    Ik combineer ook de boel een beetje hoor, maar toch zou ik hem leuker willen kleden, maar vind het ook weer zonde om er heel veel geld aan uit te geven want hij groeit zo snel...

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Marcus slaapt nu al 4 uur, moet ik hem nu wakker maken voor een fles of moet ik hem laten slapen?

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jah precies ik ben ook net echt van de Cartoon kleding zeg maar. Vind het leuk om Tygo stoer (en mss beetje volwassen zeg maar) aan te kleden.
    Idd ze groeien er zou uit al moet ik zeggen dat Tygo nu in zo'n "tussenmaat" zit...van sommige merken/kleding zit maatje 56 prima maar hij draagt nu ook maatje 62 maar is nog net ff te groot voor het leuke. Maar ik trek het hem aan omdat ik bijv. van maatje 56 de helft niet bij hem heb aangedaan... en dat is zonde. Kep van de week zijn kast al uitgemest en dingen in een doos gedaan wat hij niet meer aan kan (mt. 50) en al een gedeelte van 56 best zonde want sommige heeft ie HELEMAAL niet aan gehad of maar 1x...en er zitten best dure merken bij. Mss ga ik deze binnenkort op MP plaatsen.

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tja denk dat je moet doen wat je zelf denkt dat goed is.
    Tygo lag vanmiddag rond 1 uur in bed, heeft om ong. half 2 zijn fles gehad en viel vervolgens weer in slaap.
    Gistermiddag zat er bij 1 fles ook iets van 5 uur tussen en hij heeft wel de nacht doorgeslapen...
    Durf het niet goed te zeggen...

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wij kregen ook een hele boel maat 50 kleding met het oog op dat hij ook wel zo klein zou zijn net als Lisette, maar Lisette was 3 weken eerder geboren dus een beetje een misrekening dan...
    Sommige dingen heeft hij ook niet aangehad en de neutrale dingen heb ik aan mijn schoonzusje gegeven, die krijgt in november een meisje!

Hoe lang is Tygo? Want Marcus kan ook al 62 aan!

Deel Deze Pagina