Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    goede morgen!

outfit van vandaag

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    aah valt vast wel een beetje mee.. je kan de hele tijd voor zn raam gaan zitten :D misschien vang je een glimp van hem op!

3. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    toe maar wat heeft je doen overhalen?

4. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hmmm kep geen berichten gehad :(

Tygo en ik zijn weer terug van CB...
    Het gaat allemaal goed alleen moet ik hem meer op zijn buik leggen want hij houd nog niet zijn hoofd hoog genoeg :(
    Prikjes heeft ie weer overleefd al moest ie deze keer harder huilen maarja ik moest hem weer wakker maken alvorens we naar het CB gingen dus hij was gewoon hartstikke moe!

Hij is 6340 gram en is 62 cm, vorige keer was hij 5860 gram en 59,5 cm. Dusss het gaat goed. Hij heeft ralatief een klein hoofdje (niets van gemerkt tijdens de bevalling ;) ) maar goed dat heeft Hugh's broer ook dus dat zal wel van Hugh;s kant komen hihihihi...

Heb ik verder nog wat gemist?

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Gefeliciteerd met je 2000ste pagina!

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Leuke banner heb je!

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    spannend hoor!

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    lekkere droom..

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    ook spannend, hopelijk vinden ze het wat!

leuk naar oma! gzellig hoor.

doei doei

10. Ik heb alleen de laatste 3 pagina's door gelezen, het waren er te veel?
    Heb alleen even gespiekt wie de 2000 gewonnen heeft :) gefeliciteerd Anno Niem.

Verder nog wat spannends gebeurd?

Wie weet wanneer je over kan op 4 flessen?
    Mees wordt steeds bozer als je hem wakker maakt voor de laatste fles. Maar overdag lijkt hij niet meer tevreden te zijn met zijn 180+6 fles. Hij komt na 3 uur en als ik geluk heb na 3,5 uur alweer. Uitstellen heeft geen zin want hij krijst de hele boel bij elkaar. En ik bedoel echt krijsen (mijn trommelvliezen trillen ervan :) )
    Het probleem is ook dat hij om 6 uur gewoon op is, dan heeft hij het gehad. Hij wil dan zijn fles en daarna kun je hem op bed leggen en is hij vertrokken. Zaterdagavond en gisteravond hebben we hem iets na 10en wakker gemaakt voor zijn laatste fles en ik heb er beide keren een schepje nutrix door gedaan en meneer sliep beide keren tot 8 uur door :) ipv 5-6 uur en dan piepen om zijn speen.
    Wat denken jullie zal ik het gewoon proberen?

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    hey poker queen!

lekker gegroeid dus.. meer op zn buik? dat vond ie toch vreselijk?

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    dank je :)

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zou kijken of ie 210+7 op kan?

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    proberen kan altijd.. werkt het niet, dan kan je het altijd terug draaien..

15. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Succes zometeen!
    zal wel wennen zijn maar komt vast helemaal goed! ;)

knuffel voor jou!

16. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    bij ons moet je de voeding ook meenemen en luiers.... :(

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Er zijn weer genoeg pagina's bij gekomen, en ik ga ze even niet terug lezen!

Ik ben kapot! Gisteren waren we op visite gegaan bij mijn zwager en vriendin, ik wilde eigenlijk al niet omdat mijn zwager en Fred best druk kunnen doen en Marcus kan niet zo goed tegen drukte! Ik had Fred nog extra laten bellen of wij alleen zouden komen omdat Marcus dus zo is... Komen we daar aan zit me schoonvader en zijn vriendin er ook en nog een vriend van ons! Dus welgeteld waren er 8 man! We waren nog geen 30 minuten binnen of Marcus begon al te huilen na de fles :( Dus Fred was met hem naar buiten gegaan even wezen lopen en hij was in slaap gevallen, gelukkig! Maar na 1 uurtje werd hij alweer wakker, en weer huilen! Toch weer stil gekregen en weer in slaap gevallen! Na het eten zijn we naar huis gegaan om vervolgens de hele nacht met een Marcus te zitten die volledig over zijn toeren was! Hij had dorst en schrokte het werkelijk op waardoor hij last kreeg van VETTE krampjes! Zo zielig!

Heb dus maar iets van 4 uur geslapen, en heb besloten dit gewoon echt niet meer te doen! En al helemaal niet meer daar heen want ik kan er niet van op aan dat wij alleen komen... Baal hier echt zo erg van! We hadden misschien ook wel eerder weg moeten gaan maar ja af en toe willen wij ook wel eens het huis uit :(

Hoe is het hier?

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    hier ook wel een redelijke nacht, madam kwam om half 5, maar dat wist ik, omdat we dr om elf uur hebben laten liggen, ze was de hele dag wat spugerig, en zo moe.. dus dan maar een keer s nachts dr uit.

jor is lekker thuis, die zweete zn bed uit vannacht, dikke rooie wangen, dus die ligt lekker op de bank. en laat zich door mams verzorgen haha.

19. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    nou en dat maakt toch niet uit?!
    je bent alweer een tijdje samen met je ventje en nu moet je hem ineens wegbrengen! Denk dat 90% van de mama's stiekum wel staat te huilen... ;)

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    he bah wat vervelend dat het zo is gelopen! goed idee om het niet weer te doen, maar kan me wel voorstellen dat je niet gelijk naar huis gaat, zoals je zelf zegt, jullie willen ook wel een keer wat!

hier verder alles prima, of hier, hier bij mij hahaha

Share This Page