toen rookten ze ook, nu kan ik er trouwens echt niet tegen... ben dan meteen benauwd! (dus an, roken in de tuin en iet in huis )
Heb jij het fotoalbum van Rensie nog niet gezien? Die heeft duizenden foto's! Staat vast ook wat interieur foto's op!
ik heb er ook geen problemen mee, bezoek mocht bij ons altijd in huis roken...nu niet meer sinds dat Rihanna er is
oke, ik rook zelf ook buiten hoor! eigenlijk bij iedereen, maarals ik ook niet in de tuin mocht roken.. dan uhh.. werd het moeilijk zaterdag hahaha
Mijn ouders rookten wel toen ik rookten maar ze hebben het nooit geweten. Stom eigenlijk heb wel een aantal jaartjes gerookt maar dus ook nooit bij hun thuis ofzo. Ik dors het gewoon niet te zeggen, en wat hadden zij eraan om het te weten?
Toen wij verhuist waren wilde ik niet meer dat er in ons huis gerookt werd. Nu helemaal niet meer met Marin!
Ik rookte ook niet veel en altijd buiten... misschien heeft dat geholpen. Maar mijn vader heeft echt een pesthekel aan roken. Toen hij erachter kwam dat ik rookte heeft hij uit kwaadheid een weekend lang niets tegen mij gezegd Dus als ze het eerder geroken hadden, hadden ze er echt wel wat van gezegd.
met 1 R, interieur... (ja jij vroeg om de rode pen ) ehm, veel teakhout, hou van groen en oranje (jurre zijn kamer dus ) vind kaarsen enzo leuk...
mijn moeder en broertje roken, maar ze mogen niet hierbinnen roken, niemand mag bij ons in huis roken. zelf heb ik nooit gerookt
wij roken nooit in huis.. ook niet met feestjes, vind het vies. en bij anderen rook ik ook liever buiten, ookal mag het in huis, maar de walm blijft zo lang hangen enzo. als ik bij mensen kom waarwel in huis gerookt word, en ik heb novalie bij me, rook ik ook buiten, en het grappige is, dat de rokers dan mee gaan
okee! groen en oranje daar kan ik wat mee heb zelf ook veel kleur in huis had al wat van je foto`s bestudeerd dan kan ik wel wat verzinnen