ja.. dan is het heel wat! 20 euro is ook wel veel.. kan ik toch een paar dagen eten van kopen of de pampers en voeding van novalie halve tank benzine..
ik wil mn haar blond maken.. echt blond niet dit half gare niks blond.. maar straks word het oranje.. OF het valt uit.. ik ben dr gewoon nog steeds niet overuit wat ik nou wil..
nou ja het bedrag wel natuurlijk..dat is logisch, als je 250 moet missen of 20 is het een heel verschil
ja als je alleen buiten moet roken gaan er andere mee en die zeggen ja anders is het ook niet gezellig , en dan zit ik in mijn uppie te kijken, ja nou lekker gezellig ja
okee, want mn eigen haarkleur is half bruin/donkerblond achtig.. lijkt me wel mooi, en als de kleur dan goed is naar de kapper. ik zou wel even kijken vandaag, moet toch nog boodschappen doen, begin het met de dag zatter te worden.. en als ik een dubbel date heb, moet ik wel toonbaar zijn natuurlijk
nee dan is het niet gezellig maar ja rokers gaan graag samen roken jij bent toch kapper? denk jij dat haar kleuren invloed kan hebben op de haar uit val? of komt dat puur door de hormonen?