Meiden even een vraagje: Wat doen jullie tegen 'berg'? Ik zag met badderen vandaag dat Joost hier last van heeft/krijgt op zijn hoofd. Kan me niet herinneren dat Rick er last van heeft gehad en weet dus ook niet goed wat ik ertegen moet doen.....vind het er alleen zo vies uitzien (hij gaat dus nu alleen mee naar buiten met een mutsje op ).
Hi ladies... Hmmm het doorslapen van Tygo is denk ik een 1 malige aktie... Om 20:00 uur viel hij weer in slaap, in bed gelegd...BRULLEN dus ik denk dan maar een flesje want hij leek te zoeken... Nou wel 50 cc gedronken en weer als een blok in slaap gevallen? ! Dusss ik vrees dat ie vannacht gaat komen... Balen Senn...oh dus we hebben tijdens de meeting een "fotograaf" in ons midden. Niesje wat betreft het mee rijden...ik kom vanuit Haarlem en rijd dus langs Amsterdam richting Utrecht mss kunnen we (als niemand anders uit de buurt komt) een meetingpoint afspreken? Maak ik wel ff een omweggetje...no problem.
Ik wist ook niet dat ze bestonden, mijn moeder kwam ermee aan....dus ben ze maar gaan gebruiken toen de berg hier niet meer te overzien was Ik vind wel dat ze helpen al hou ik me niet eraan waty er op de verpakking staat: 2x pd gebruiken en 1x haren wassen. Ik gebruik het 1x en dan is de berg weer verholpen voor een paar dagen. En haartjes wassen? hm eens in de 3 dgn of zo.hoe meer je wast hoemeer kans op berg!
Echt haartjes wassen heb ik eigenlijk nog niet gedaan. Ja lekker met een washandje en warm water, maar niet echt met shampoo.....
Poep van andere kinderen ruikt ook anders, stinkt meer. Een vriendin van ons verschoonde haar dochtertje een keer hier en gooide de luier in de luieremmer, nou dat hebben we geweten. Jemig wist niet dat een meisje zo kon stinken Je haalde haar luier er zo uit, maar waarschijnlijk hebben zij dat ook met de luiers van Steijn en Mees
Kan ik me voorstellen hoor. Maar heb je dat bij Tygo ook? Want die zal nog genoeg loopneusjes krijgen
goedemorgen allemaal! gister dus naar mijn demente oma geweest met de kleine en ze had het door! Oma besefde goed dat het mijn kindje was! Ze had ook alle aandacht voor Anoeska, erg gaaf! Gister is anoeska heel veel wakker geweest en dat konden we 's avonds merken, ze was met moeite wakker te krijgen. Vandaag dus maar even anders aanpakken! Straks met mam en neefje van 2 naar de markt, erg gezellig weer! Silla veel plezier vannavond! Trouwens die slaapzakken waar ik het over had zijn niet die van duimeland. Er zitten geen mouwen in, maar het lijkt erop alsof je kindje ingebakerd ligt. Ik weet dat een kindje bij ons op de kinderdagopvang ook zo'n slaapzak had. Moet dan tegen die tijd even die ouder aan zijn mouw trekken! Dames hele fijne dag vandaag!
Kan ik me goed voorstellen.. bij vaders moeder leeft helaas niet meer, daar hadden hij en ik echt 'n goede band mee.. Mijn moeders moeder nog wel maar daar is 't contact heel slecht mee, allemaal drama dat ze m'n moeder in de steek heeft gelaten enzo.. Heb haar wel 'n kaartje gestuurd maar helaas niks terug gehad.. Hoef ook niet per se contact maar 'n kaartje had ik toch wel fijn gevonden..
Ik weet wel welke je bedoelt, weet alleen even niet waar je ze krijgen kunt. Misschien dat ik er nog op kom.
Hier ook nog een oma die leeft, maar dan de moeder van mijn moeder. Vorig jaar met haar verjaardag (ze werd 81) hebben we foto's gemaakt van haar met haar 3 achterkleinzoons....en inmiddels heeft ze er dus 4. Helaas zit 4 generaties dames er niet in....ik heb maar 1 nichtje, die is nu 38 jaar en heeft 2 zoontjes, daar komen geen kindjes meer, en hier dus ook 2 jongetjes (en ik denk niet dat er hier nog een 3e kindje komt). Jammer, maar ze is daarom niet minder blij met haar achterkleinkinderen (en wij niet minder blij met onze jongens)
Hey allemaal.. Hier een heeeeerlijke nacht achter de rug.. Lang leve de Cinababy! Esmée heeft gistermiddag rond 12 uur een voeding gehad, toen om half 5, toen werd ze wakker om 10 uur pas! Daarna om 11 uur gaan slapen tot kwart voor 5! Daarna tot half 9 doorgeslapen.. En ze is zo tevreden sinds ik cinababy gebruik! Ze heeft al 2 dagen geen krampjes gehad en lacht veel en teut veel... Liefs een uitgeruste mama