Ja heb hem net ff flesje gegeven van 90 cc en nu ligt ie lekker te slapen dus ik leg m maar in zijn wiegje...
Ik ga dat morgen idd ook doen met een handdoek... 't gekke is is dat ie wel errug sterk is in zijn nek want als ik hem borst tegen borst houd kan ik hem nu makkelijk vasthouden zonder zijn hoofd te ondersteunen!
"de daad" Hmmm 't was zaterdag...geloof ik Nah ik ga er maar vanuit dat het niets is de kans is zooo klein. Krijg nu toch de HA niet te pakken of kun je het zo bij de Apotheek halen?
Ik ga ff lekker in mijn bedsje liggen. Mayron ligt nu te slapen en je weet bij hem maar nooit hoe lang (lees kort) het duurt. Moet vanavond werken en ben MOE! Trusten!
heb ook bericht van blije doos... ze hebben op 19-07 de uitnodiging naar mij toegestuurd... nou heb mooi niks gekregen. Nu sturen ze de doos naar mij toe! zal mij benieuwen...
~ Fijn he het UWV.....Pat is al vanaf april bezig om mijn zwangerschapsvergoeding mbt zwangerschapsverlof te regelen. Omdat hij een zelfstandige is ligt dat allemaal wat moeilijk, maar ze snappen het daar zelf allemaal niet wat ze bedacht hebben . En intussen ben ik al lang en breed bevallen en is Joost al weer bijna 3 maanden....