Ik vind dat dus echt niet kunnen hoor! Nou zijn jullie met zijn 2-en, maar wat al je een alleenstaande moeder was geweest, waar moet je dan van leven?
dat heeft het uwv mij eens geflikt toen ik werkloos was geworden en nog niet samenwoonde...ze lieten mij 4 maanden zonder geld zitten zonder dat het mijn schuld was en je vaste lasten lopen wel door
Echt klote instanties hoor! Ze weten je wel te vinden als JIJ geld aan hun moet betalen maar ohwee als het andersom is! Kep het zelf nooit mee gemaakt maar ik ken mensen in mijn omgeving die het wel meegemaakt hebben!
Fijn dat het wel gelukt is... haha ik heb het ook gehad (sorry dat ik erom lach maar deed ik achteraf bij ons ook...) wij hebben het 2 keer gehad en niet voor het zingen de kerk uit... maar als je het prettiger vindt haal je toch de morning after?
ja het is net de belastingdienst.... ik had laatst ook zoiets...krijgen we bericht van kindertoeslag en het lijkt mij veel te hoog....dus ik aan het bellen en blijkt dat wij naast fiscale partners ook toeslagpartners moeten zijn....waren we dus niet dus zorgtoeslag stopgezet en nu mag ik 372 euro terugbetalen terwijl het niet eens mijn fout is....klote instanties
ik ga zo eerst een paar boodschapjes doen want het is nu nog droog.... en dan de wasmachine nog maar eens aanslingeren, was ophangen en stofzuigen (hoog nodig)
hihihi gisteren moest ik er ook wel om lachen toen ik Hugh inene wakker maakte om te vragen of ie 100% zeker wist dat ie optijd was zeg maar. Hij heeft zoiets van...nou ja als het raak is dan is het zooo... Maarre hij zei ook we hebben er hievoor ook ruim 1,5 jaar over gedaan dus zal nu niet inene heel vlot gaan en anders ga je toch gewoon weer met zwangerschaps verlof Ik maak me niet al te veel zorgen maar denk wel dat ik in 1 nacht grijs wordt mocht het WEL zo zijn want dan ben ik in Juni 2009 uitgerekend
Je weet wel dat 'voor het zingen de kerk uit' niet echt effectief is? Er zitten namelijk ook al spermacellen in het voorvocht. Ik zou (als je niet zwanger wilt raken op het moment) een morning afterpil nemen.
Ja precies Mees heeft dat ook en die kan je ook al tot zit optrekken en dan werkt hij zelf ook mee. Maar dat op de buik heeft weer te maken met als ze straks gaan omrollen enzo.
Hoef je je toch niet voor te schamen....kan gebeuren hoor. Maar idd wat nu; je zou ff de ha kunnen bellen wat te doen. Morning after pil zal wel te laat zijn nu?
niet om je bang te maken, maar mijn vriendin is de 1e keer zwanger geworden door IUI en is nu weer zwanger, spontaan! 1e kindje is nog geen jaar oud en ze is alweer 27 weken zwanger dussssss.....
Rihanna wil ook graag rechtop zitten en als ze zich afzet dan zit ze zo rechtop maar kan dat geen kwaad voor het ruggetje?