haha zoiets hadden wij ook... hebben er ook ruim 2 jaar over gedaan en ik kreeg nooit menstruatie. Prompt werd ik week na de daad ongi en 6 week erna weer.... dus wel eisprongen gehad... haha. maar nu de spiraal gelukkig! nou dan ben je druk met kletsen straks haha....
Je kunt 'm ook over je bovenbenen leggen (ga je zelf op de grond zitten met je benen gestrekt voor je.....en dan lekker de rug en billetjes masseren, sla je gelijk 2 vliegen in 1 klap)
Ah vandaar dat ik het niet ken, TV oost hebben we niet omdat we satelliet hebben Maar ik versta toch geen woord 'echt' twents
Er is er 1 wakker en heeft volgens mij nu best last van de prikjes errug huilerig! Ga flesje proberen ... spreek jullie wel weer!
dat is ook waar... mijn moeder heeft drie kids... 1e haar eerste keer. 2e voor het zingen de kerk uit... 3e 1 keer pil vergeten maar binnen 18 uur ingenomen...
Ik laat hem dan nooit alleen zitten (goed vasthouden) en leg hem na een paar tellen alweer neer. Het is meer een spelletje en oefenen voor hem
wij hebben vorige week ook geprobeerd en gaat super... eerst de fles vervroegd van 22:00 tot 20:30 en toen weg... uh nee dat zeg ik niet goed we hebben overdag de flessen wat verschoven op de tijd dat brenden goed sliep zodat we 's avonds met de vierde later uitkwamen... snap je t nog?
die heb ik ook al in huis, volgende week maandag eerste prikjes nou ga ik eerst eens even boodschapjes doen
goeiesmiddags. Drukke ochtend geha. Opgeruimd, gestofzuigd, gedweilt en nu lekker even met mn meisje knuffelen.
Dit is ons ook overkomen en ik maak me totaal niet druk! Ik schaam me er ook niet voor. Kan gebeuren toch?
pfff daarom heb ik laatst een lading rubbertjes besteld! al zaten we van de week alweer babynamen te verzinnen die leuk bij jurre pasten!