geef hem gewoon een zetpil. Dat kan geen kwaad en hij voelt zich een stuk beter dan. Zo zielig als ze pijn hebben. Maar goed inentingen horen erbij, liever dit (en een zetpil kunnen geven tegen de pijn) dan dat ze straks echt ziek worden omdat ze geen inenting hebben gehad.
ik zou eens even verzinnen hoe ik met een wakkere baby, een ziek kind mn haar ga kleuren doei doei maar weer!
Errug he bleh voel me echt zo...poeh zit dit al huildend te typen vind het gewoon zo erg voor hem. Ik weet dat het voor een goed doel is maar ondanks alle ellende tijdens en net na de bevalling heeft tie weinig gehuild ondanks zijn zere schouder, nek en 10 talle prikken die hij gehad heeft nauwelijks gehuild en nu...door merg en been gewoon
Ik heb vorige week mijn haar knaprood geverfd maarde verf heeft niet zo goed gepakt, het meeste is er al weer uit
ja het is idd moeilijk maar het is voor het goede doel. EN met een zetpilletje kan je de pijn wa tverlichten... voor je het weet is het weer voorbij!
wat voor zetpilletjes geven jullie? Zag dat die kinderdingen bij de drogist pas vanaf 3 maanden mochten en zag geen andere.
goedenmiddag dames! en weer 200 pagina's gemist! zeg heeft hier iemand ervaring met een osteopaat? ben er net geweest maar vind het een beetje vaag