Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sorry geen ervaring mee

2. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    dat klopt de ka zegt dat ze ze mogen hebben maar de apotheek zei bij mij dat je niet meer dat 60 mg paracetamol mag geven. De ka had mij 120 voorgeschreven en dat dat ondanks de bijsluiter echt wel mocht, maar daar wilde de apotheek niet aan hoor! Maar 60 g is toch genoeg voor die kleintjes. Heb het ook aan Justin gegeven met zijn eerste prikjes want ik mocht er ook zeker niet ankomen!

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Wij zijn er nu 2 keer met ivy geweest ivm met veel huilen, bijna niet slapen overdag en veel overstrekken en spanning in haar lijfje.
    als je het mij vraagt helpt het al wel. Ze is vrolijker, haar lijfje is al iets minder gespannen en ze slaapt nu geregeld lekker overdag. Ook is het huilen minder.
    Wat vond je er vaag aan dan?

4. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    wat slecht... heb die ook wel eens gehad (andere kleur dan)

5. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hij is alweer wakker!
    Enigzinds vrolijk maar zodra hij zijn beentje op wil tillen is het huilen...en hij heeft ook nog gepoept dus moet hem weer verschonen :rolleyes: als dat maar goed gaat. Ga hem ook gelijk een zetpilletje geven...
    Arm skapie van me

6. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    we zijn vorige week voor het eerst geweest met brenden... weet ook nog niet of ik echt kan zeggen dat ht iets heeft geholpen...

7. is ook niet eens goedkoop!

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    :(

9. geef m maar een zachte dikke knuffel van me!

10. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    nee zeker niet... moet een van de betere zijn...

11. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    na de eerste keer merkte ik ook nog niet echt wat, maar nu toch zeker wel. Je hoort er een boel goeie verhalen over als je hier op de site gaat zoeken.

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

ben er net weer, maar heb al een telefoontje ontvangen dat ze een bod gedaan hebben. dus afwachten hoe hetverder gaat.
    ga nu zo de voorlopige koopakte ondertekenen. hierna is er geen weg meer terug tenzij onze hyotheekofferte alsnog afgekeurd wordt. dus dit wordt nog een hele spannende week. kan pas geniete als de offerte goedgekeurd is en dat horen we uiterlijk vrijdag

13. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    had er ook al veel goeds over gehoord ja...
    brenden heeft deag erna zijn prikjes gehad dus logischerwijs zaterdag een rotdag gehad. woensdag moet ik hem weer bellen hoe het is gegaan en dan bepalen of hij nog een keertje moet...
    hoop wel da thet helpt net als bij jullie!

14. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    wel fijn dat ivy er zoveel baat bij heeft!

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

lekker gegroeid dus.

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

zie ineens dat e een nieuwe banner hebt
    hij isleuk hoor

17. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ja, het geeft zowel voor haar als voor ons zoveel meer rust en ruimte om lekker te genieten. Leek wel of ik op een gegeven moment alleen nog maar aan het troosten was.

18. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    vaag? nou ja door een beetje handopleggen en voelen waar spanning zit iets oplossen. Kweet niet, vond het gewoon beetje vaag! :D
    Maar ben ook benieuwd of het gaat helpen. ZE zei dat we wrs 3-4 behandelingen moesten ondergaan dus ik hoop dat het wat gaat doen. Justin heeft ook last van reflux (en hierdoor veel huilen en weinig slapen) en ik hoop dat het hierdoor gaat helpen. Helaas bij thuiskomst meteen weer huilen...

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

zal wel een woord hier uit dezekant van het land zijn denk ik

20. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    886
    113
    Noord Holland
    nog ff een vraag over fruithapjes, geven jullie dat in plaats van een fles? ?
    nikita is nu 12 weken en wil t gaan proberen omdat ze niet alleen haar knuisjes opeet maar mijn handen moeten er ook aan geloven :( wil dus ff gaan kijken of zon fruithapje nut heeft.
    en met welke kan je beginnen? ?

susanne

Share This Page