dat van mij is behoorlijk blind geworden maar aangezien ik behoorlijk blond van mezelf ben valt het mensen toch niet zo op
maar ben benieuwd wat ze donderdag weegt oww.. ik word er weer door mn zoon achterweg gejaagd.. handig zo he haha.
Tis ook geen "middel" voor de hik maar ik geef het meer voor het smaakje omdat hij water niet "lekker" drinkt. Maar ik lees dat je UBERHAUBT geen venkelthee mag geven en dat heb ik opgezocht en dan krijg je weer zo'n vaag verhaal waar ik niets mee kan. Net als dat "Zwitsal" verhaal van Greenpeace...er zouden stoffen ik kunnen zitten die mogelijk kanker veroorzaken...maar met de volle 100% kunnen ze het niet zeggen... Vandaar dat ik dus niets kan met zulke "mogelijke risico's" van producten.
Ohhhh ja daar kwam de neef van Fred ook ooit eens mee aan (van die alto's zijn dat) dat er niet mens eigen troep erin zit en daarom niet goed voor kinderen... Ja kan best maar ik gebruik het gewoon! Maar kan je niet een ander smaakje thee gebruiken dan?
Zou kunnen maar welke.... Earl gray (mag vast ook niet ivm caffiëne), brandnetel (mag vast ook niet zal ook wel weer een goedje inzitten wat MOGELIJK schadelijk is), Rooibos (is ook een kruidenthee maarja krijgen we de MOGELIJKE schadelijke stoffen weer). Dan zou je evt diksap aan kunnen lengen maar ja daar zit EVENTUEEL / MOGELIJK weer teveel suiker in wat niet goed is...dus tja ik denk dat je met elk drankje of what ever weer wat heb....
Laatst sprak ik iemand met smetvrees, nou die heeft ook geen leven hoor! Het is best goed om over sommige dingen na te denken maar die ging echt heel ver!
Precies! Ik weet nog dat iemand mij vertelde dat ik mijn kind NOOIT potjes moest geven want "wist je wel dat er in 1 potje wel een hele zak suiker zat". Nu heeft diegene zelf een kind en wat denk je..diegene gebrruikt POTJES
Raar he die tegenstrijdige dingen! Want in heel veel boekjes staat thee voor de variatie! En een gewone aarbeien smaakje? Ik heb me er totaal niet in verdiept hoor, en lees ook net pas mee dus weet niet of het al gezegd is?
Ik zeg altijd: mensen zonder kinderen hebben geen flauw idee waar ze het over hebben! En je moet ze lekker laten kletsen! Maar goed ik zou als ik jou was je eigen gevoel volgen, als jij denkt dat het slecht is voor Tygo geef je het niet...
heb nog nooit gehoord dat ze thee geven. Pff mika is alweer aant krijsen boven, volgens mij wil hij gewoon wat aandacht want als ik hem oppak en mee loop of zo dan is ie stil, maar als ik hem neer leg is het huilen.