Sandro heeft weer een goede nacht gemaakt. Van 22:30 tot 05:30 en daarna pas weer om 10:30! Ik heb alleen minder geslapen. Het was hier echt noodweer. Heel veel onweer en regen en aangezien wij boven een glazen dakkoepel hebben klonk dit echt mega hard! Sandro heeft er niets van meegekregen, maar ik des te meer....
Jeetje Jess, in elkgeval goed dat het een opluchringsgevoel geeft Lekker een nieuwe start voor jou en je meisje...
Nou hier een vrij rustige nacht gehad, Marcus heeft steeds 4 uur geslapen dus dat is erg prettig! Vanavond komt me schoonzus eten en ik moet daar nog boodschappen voor doen maar ik heb zo geen zin vandaag! En het weer vind ik ook niet echt betrouwbaar... Ik ga mezelf nu ff een schop onder me kont geven en douchen, en dan vanmiddag ofzo naar die supermarkt.
Inderdaad heftig hoor Jes. Je lijkt er makkelijk over te praten, maar het zal toch ook niet altijd even makkelijk voor je zijn. Sterkte
zo het is echt rustig hier! ga maar ff badderen en daarna de stad in. Moet nodig een pak of nette kleding kopen. heb binnenkort gesprek op mijn werk en pas mijn pakken/ nette kleding nog niet..
Hoi Ladies, Pluys: Prachtige foto Jess: T klink alsof je er onwijs vrede met je beslissing hebt...u go girl. Tygo heeft toch doorgeslapen vannacht ondanks dat ie maar 50cc gedronken had. Hij heeft van ong. 20:15-05:00 uur geslapen! En daarna van 6-8 hihi! Ik ben omstreeks 09:15 uur naar het kruidvat gegaan 3 pakken pampers gehaald, daarna ff naar de H&M nieuwe kleding (mt 62) voor Tygo gehaald...2 coole spijkerbroekjes, 2 pyamatjes, leuk overhemdje, leuke schoentjes, sweatvest met capu. en een basic shirtje korte mouw (kan er altijd nog een romper met lange mouw onder doen) en dat allemaal met de pinpas van PAPA! Hugh had dus de verantwoordelijkheid voor Tygo... Bij thuiskomst ligt Hugh op de bank met zijn ochtendjas en Tygo nog steeds in zijn slaapzak en pyama! en toen sloegen de stoppen ff bij mij door. Stond zooo vrolijk op en werd giftig toen ik dit zag. Dan komt het excuus...hij lag te slapen, hij had een huiluurtje, ik heb toch de fles gegeven? Daar gaat het niet alleen om...tijdens zijn slaapie had jij je aan kunnen kleden, de was in de droger kunnen doen en dat mini afwasje (die er nog stond) ff afwassen! Ik was dus erg teleurgesteld. Ik denk gooi hem niet gelijk in het diepe, laat Hugh verantwoordelijk zijn voor de "dagdienst" nah en dan nog lukt het hem niet!
Ja het is wel herkenbaar hoor! Ik begrijp wat je voelt, je hebt bepaalde verwachtingen en daar wordt dan niet aan voldaan en hij snapt niet wat ie nu weer fout heeft gedaan... Misschien moet je de volgende keer voor je weggaat zeggen: "als ik terug kom zijn jullie aangekleed he?!" heb jij je wens kenbaar gemaakt en hij weet waar ie aan toe is... Tis maar een idee en wie weet had je dat al gedaan! Maar goed je zoete wraak heb je al genomen met al dat leuks met papa's geld hihi!
Ik had ook tegen hem gezegd dat alles klaar stond, dat ie ff een "kattewasje" moest doen...stond ie me vreemd aan te kijken...Wat is dat, dat heb ik nog nooit gedaan! Dus ik zeg tis alleen ff zijn gezichtje, okseltjes en billen wassen met een washandje, meer niet. En dat de kleding ook al klaar lag incl. sokken en luier! Nou hoe duidelijk moet ik zijn dan? Nahh jullie begrijpen wel dat ik nu niet sta te springen om wat "leuks" te gaan doen vanavond. Nu loopt ie overigens weer te PRUTSEN! Zegt ie dat ie wil wandelen. Tygo is net in mijn armen in slaap gevallen, dus ik zeg pak dan de wandelwagen dan gaan we. Hij zal mss zo voor zijn flesje komen maar als ik ga wandelen slaaptie meestal wel ff door. En wat doet vaderssssssssssss...eerst ff "kleien" (grote boodschap en mannen doen daar graag errug lang over!) dan wil ie nog ff een broodje maken tandenpoetsen enz enz. Ik word hier echt zo gek van want hij is zo traag als dikke stront! Tygo ligt al in de wandelwagen en als we dus niet snel gaan wandelen wordt ie dus zo wakker
OHHHH ja je bent inderdaad duidelijk genoeg geweest! Wat vreselijk frustrerend zeg ik raak al bijna gefrustreerd als ik het lees! Gaat die van jou ook trager doen naar mate je er meer van zegt? Die van mij wel namelijk! En als hij iets wil gaan doen dan moet hij eerst ook nog even kleien (hij is toevallig wel snel) en tandenpoetsen, en oh ja hij moest zich ook nog even wassen en zijn haren doen. Vervolgens heeft ie geen idee wat ie aan moet en verkleed zich ook nog even 3x, en ik sta dan al met de kinderen met jas aan en alles klaar. Zo irritant! Gelukkig kan ik hem wel alleen laten als ik iets ga doen, hij kleed altijd Lisette en zichzelf aan dus dat scheelt echt een hoop! Moment is nog niet geweest dat hij Marcus ook nog moest doen, ben wel benieuwd of hij zich daarmee red hoor als hij dus 2 kids moet doen... Hoewel hij niet zo bang aangelegd is en zich ook niet snel de kast op zal laten jagen door iets, maar ben toch benieuwd hihi!
Zo hier ook weer een lekker nacht gehad, alleen ik blijf maar moe! zo vervelend! Misschien toch nog beetje nasleep van het vele bloedverlies tijdens de bevalling! Al de 4e nacht op rij dat jeroen van 11 tot half 7 slaapt, heerlijk dus! Gisteren lagen we lekker vroeg op bed (half 10) en vanochtend om half 7 toen jeroen de fles kreeg, ging mannetje eruit en ben ik nog lekker blijven liggen tot 10 uur! Eigenlijk wel erg, heb 12 uur op bed gebivakkeerd! Maar goed, moet toch een keer bijslapen voor de vakantie voorbij is! Vanavond weer gezellig naar mn broertje en schoonzus, spelletje doen! Doen we vaak in het weekeind een avondje! Verder de rest van de dag weer verder met de administratie van de manege en kindjes blij maken dat ze mogen komen lessen! Heb 23 plekken vrij, dus veel kindjes blij!