zou niet te snel weer geven... denk dat hij altijd wel wat ervan binnenkrijgt. vanavond uur of 8 zou ik weer eentje geven... zitten er mooi 6 uren tussen!
kreeg als tip van ka en cb dat wanneer je overgaat naar 4 flessen je het beste kan beginnen... meeste kids hebben dat rond de 4 maand!
Avond meiden, Hier even een berichtje van ons! Jeetje kan onmogelijk 400 pagina's nu terug gaan lezen, maar hoop dat alles goed met iedereen gaat. Even een kleine update van deze kant: Nilo is vandaag naar het CB geweest voor de 2de prikjes, en geen kick gegeven...onze grote bink! Hij is na thuiskomst aan zijn fles gegaan..210 water+7 scheppen (advies van het cb), zetpilletje en lig nu lekker in dromenland..hoop dat hij vannacht lekker slaapt want mag hem nu 48 uur niet inbakeren ivm de prikjes. Hij is 6 kilo schoon aan de haak! en 60 centimeter! dat kleine manneke is goed aan de groei geslagen We geven hem al wat bijvoeding om de dag geven we hem wat fruit en meneer vind het HEERLIJK! Met mezelf gaat het nog niet helemaal lekker, maar we zijn afgelopen weekend al bij onze caravan geweest en lekker in de tuin geklust (maaien, snoeien, heg bijwerken) en hebben het hekwerk in de verf gezet..was heerlijk in de buitenlucht en natuurlijk prachtig weer gehad! We hadden het ook echt nodig want afgelopen donderdag was in één woord DRAMATISCH! Ik had Björn na de lunch naar school gebracht en wilde even wat boodschappen doen, dus auto parkeergarage in, maxicosi eruit en zie opeens dikke rookwolken onder de motorkap vandaan komen Dus in paniek Manuel gebeld, instructies opgevolgd en hij zou direct vanaf zijn werk naar mij toekomen..dus ben buiten de parkeergarage in het zonnetje gaan zitten met Nilo naast mij in de maxicosi...wachtend op Manuel. Gelukkig zat hij dichtbij dus zou binnen 15 min daar zijn. Opeens hoor ik een GIGA knal vanaf de hoek van de straat en zie mensen daar naartoe lopen, dus dacht: zo dat is een flinke klap, ik ga ook even kijken... zie ik mijn EIGEN man midden op het kruispunt staan Hij had dus een frontale aanrijding, vlak voor de parkeergarage met zijn werkauto! Dus binnen 1 uur tijd was onze priveauto kapot gegaan (radiator vervangen) en zijn werkauto lag helemaal in de prak. Gelukkig had hij zelf niet, en die andere meneer ook niet! Het was nogal een rare situatie dus de verzekering(en) zijn dat nu aan het uitvechten...maar man, man wat een dag!
Je gaat een fles pas gevangen als ze echt groente (met stukjes) en fruithapje op één dag gaan eten, dus rond de 6 mnd. Voor zover ik dat kan opmaken uit het foldertje van het CB. Wij zijn met Nilo nu begonnen met fruithapjes, alleen het lepeltje erin doopen en laten sabbelen, dus nog niet echt hele lepeltjes en we geven het om de dag/twee dagen..en het ene kindje is er sneller in als een ander kindje, dat verschilt zo. En of het meutig is al je je kindje pas volgens de richtlijnen voed, vind ik van niet...de ene leef echt de regels na van het CB en de ander doet het op gevoel, dat is voor iedereen verschillend...dus je bent niet meutig hoor Niesje! Ze worden uiteindelijk allemaal groot en sterk!
ik zou haar wel wakker maken... heb je inmiddels wel gedaan waarschijnlijk... dan hoeft ze niet altijd te huilen voor voeding (da tis mijn gevoel)
Het is nog niet eens bij mij opgekomen om iets anders te geven dan bv. Ik heb vorige keer ook van het CB gehoord dat bij bv bij 6 maanden wat extra komt, dus ik hou me er ook nog niet mee bezig. Mijn meisje ziet er tevreden uit zo.
Fijn dat het zo goed gaat met Nilo! En wat een verhaal zeg... jij maakt ook veel mee! Je kunt wel een boek gaan schrijven! Probeer het maar te vergeten (het zijn maar auto's en met jullie is het gelukkig allemaal goed afgelopen) en ga maar lekker genieten van je geweldige kindjes en van je caravan!
zoiets kleur stond er ook op mijn pak.. maar is he lang niet geworden, maar vind het acheraf niet zon ramp hoor..
nou, mika heeft na de fles van half 3 niets anders gedaan dan alleen maar gehuild, heb hem al 2 keer eruit gehaald maar helpt niet. ligt nu ook weer te huilen, hopelijk gaat mannetje zo douche en dan maar weer de fles geven.
T gaat wel hard hier he! wat een stunt zeg! wel even schrikken als je dan je eigen vent ziet staan die een botsing heeft gehad, is er een oorzaak voor de botsing of niet? gelukkig dat jullie auto weer gemaakt is! Dus lekker op de camping geweest! daar kan je heerlijk even tot rust komen he! vind het altijd net een mini-vakantie... thuis ben je toch heel anders bezig! Nilo groeit ook maar mooi door zeg! hoe ishe tmet jou gegaan met het ziekenhuis? daar had je problemen mee toch?
Hi ladies. Heb vandaag een mega drukke dag gehad. Was helemaal vergeten dat ik vanmorgen een overleg had, kwam er wel op tijd achter gelukkig. Vanmiddag moest Niels nog werken en heb ik aardig wat in huis gedaan. Toen Sven uit school kwam wilde hij graag achter de pc dus heb nu pas tijd. Heb een behoorlijke hopofdpijn en ben mega moe dus zal niet zo lang actief zijn vandaag. Maaaaaaaaaaar jullie zullen vast wel begrip hebben dat ik niet bijna 150 pagina's ga bijlezen.