hmm.. moeilijk om het voor me te zien.. maar vaag verhaal! fijn dat het op de kamping leuk is! hoe bevalt het ligbad in de schuur?
Moeiljik verhaal dus... beste schade idd voor dat hij zo langzaam reed! ' ok maar waarvoor precies? of wil je dat niet kwijt? haha dat hebben wij ook meerdere malen gehad met apparaten... ach is altijd wel iemand die de stroom er weer op kan doen!
oooo wat erg! ik KIJK noooit f1! ik gokte alleen maar wat.. een naam die ik ook maar eens gehoord heb sorry sorry en nog maals sorry... (ik dacht ik kijk anders gewoon ff voor de lol wie dr wint, en schrik me dood.. word helemaal rood hier)
ja en nu verpest ik het helemaal.. want nu is het helemaal duidelijk wie dr wint ik met mn stomme grapjes..
Moet zeggen heb vandaag ook veel aan mijn hoofd gehad. Kreeg gisteren een mail dat mijn collega haar schoonvader is overleden afgelopen vrijdag. Dus heb vandaag veel daarvoor geregeld aan bloemen e.d. En weet je wat nou stom is. Vrijdag stond ik aan het begin van de avond in de boekhandel met een heel mooi troostboek in mijn handen. Ik zat te twijfelen of ik die alvast mee zou nemen want ik wist dat het heel slecht ging met haar schoonvader. Toch heb ik het boek weer terug gezet. Bleek nou vandaag dat haar vader was overleden precies op het tijdstip dat ik met dat boek in mijn handen stond. Waarom heb ik toch altijd van dat soort dingen.
Ja het is een rare verkeerssituatie midden in een drukke centrum, maar het is een werkauto dus ze zoeken het met de verzekeringsmaatschappij uit. Deze week gaat hij naar de schadeherstelbedrijf, dus kom vanzelf wel weer heel erg hahaha Nou...het is een ZIT/ligbad! Mensen hadden het mooier gemaakt dan het was..maar je kan er ook douchen, dus voor mij allang best want ik ben niet zon bad-mens. Voor de kids natuurlijk hartstikke leuk! Alleen die vijver..bbrrr zondag een dikke pad naast mijn voet, whieeeee WEG DIE VIJVER!
ik heb er totaal geen verstand van wist niet eens dat er een race was! haha maar je bent gewoon een mafketel
sjonge jonge.. nou lekker zijn wij dan omdat ik een naam roep, jij reageerd, en ik dacht dat jij wist wie dr won.. ging ik kijken, kwam dr achter dat ik het perongeluk goed had.. als JIJ nou gewoon je mond had gehouden