Dit doe ik zoal, ben nu bezig met een klant en heb dit maar vast genoteerd bij zijn gegevens Mediabox heeft last van groen beeld, scartkabel opnieuw laten indoen, tevens had klant geen retoursignaal , handmatige swupdate en fabrieksinstellingen
hier gaat t wel okay hoor op een afgebroken nagel en een flinke gekneusde pols na ook alles okay met jou? ?
Kan 't forum alleen helaas niet onder m'n arm meenemen en terplekke raadplegen.... Of als oordopje indoen voor :"raad terplaatse"....maar goed je kunt ook niet alles hebben. En het hele gedoe heeft 1 voordeel: Joost slaapt vanavond in zijn eigen bed ipv in de box (geloof dat dat in 10 weken nog niet gebeurd is ). Moet nu alleen wel in de gaten houden dat ie niet gaat huilen....de babyfoon staat op Ricks kamer dus nu hoor ik Joost niet, maar ik ga wel af en toe luisteren aan de trap.
ik twirl, en heb nogal hard getraind vanavond want heb zondag in den haag een wedstrijd. nu heb ik mijn 2 spin illusion gevangen (senn weet wel wat dat is) maar kreeg de stok op mijn nagel en pols. dus nu heb ik au hihi
Ik ga nog even een kopje thee maken....ben een beetje zielig....heb beetje buikpijn (en krijg ook nog een stijve nek, dat kan er ook nog wel bij, want ik ben ook nog verkouden)
Zonder precies te weten wat het is (twirlen ken ik dan weer wel van 't zien), kan ik me er een plaatje bij voorstellen.... AUW!
ik doe t op vrij hoog nivo dus alles wat ik omhoog gooi komt soms 2 x zo hard terug naar beneden. en dat kan best pijnlijk zijn. haha. je moet er wat voor over hebben he om NL kampioen te willen worden en om te promoveren
Nu ben ik hiermee bezig Klant stond nog in 15-minuten scherm, scnr gecontroleerd en refresh gestuurd Boeiend he? hahaha