Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    nee want het is denk ik mss nog te vroeg voor een test, het klinkt mss gek maar ik had bij mijn vorige zs heel snel in de gaten dat ik zwanger was. ik heb ook getest voor ik overtijd was en die was positief.
    het is nu 2 weken geleden sinds t "fout" ging zeg maar.

2. Dus je kan bijna testen?
    Wacht de test even af, maar je kent je lichaam het beste.

3. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    mss trip ik wel helemaal hoor, maar de vorige keer was ik net 2 dagen gestopt na 7 jaar de pil slikken en t was meteen raak! Drm ben ik mss ook wel een btje "bang". maar moet er eigenlijk nog ff niet aan denken eerst afwachten maar tgaat wel door je hoofd.

4. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    ja volgens mij wel, na 2 wken is het eitje toch ingenesteld? en je hebt MAt Care ultra, zo'n gevoelige zstest die je 6 dagen voor je overtijd bent kunt gebruiken. khad de vorige x trouwens gewoon 1 die ze bij de C1000 verkochten. Weet iemand hoe lang iknog moetn w8en? kwil t eigenlijk zsm doen.

5. Ja wacht het even af en je hebt natuurlijk ook veel meegemaakt de laatste tijd dat hakt er ook in.

6. Volgens mij maakt je lichaam al direct HCG aan zodra je zwanger bent, maar weet het niet zeker.
    Je kan morgen natuurlijk ook even je huisarts bellen om het te vragen. Je kan in ieder geval ook testen op je NOD dag.
    Al zegt dat ook niet alles want een vriendin van mij testte pas op dag 11 na haar NOD positief.

7. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    de huisarts had ik al gebeld een wk geleden of ik nog in aanmerking kwam voor een morningafter spiraaltje, maar dat was nietmeer zo en ze vertrouwde dat spiraaltje ook niet zo. ik moest gwn even afwachten en dan mocht ik ochtendurine langs brengen, maar dat isnu mss nog te vroeg, ik ga morgen zo'n gevoelige test kopen en dan tegen t einde van de week testen ofzo.

8. Ja je kan denk ik even niets meer doen dan afwachten.

9. Ik ga ook afsluiten. Mees zo de fles geven en Miq komt zo thuis van zijn poolwedstrijd.

Morgen wordt de mirena geplaatst en woensdag gaan we naar een ander huis kijken en een afspraak bij de hypotheker om te kijken of we nu eindelijk een hypotheek kunnen krijgen (vanwege eigen bedrijf van Miq). erg spannend dus, vind het doodeng :D

10. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    :confused: oh dat meen je niet...
    wanneer kan je testen dan?

11. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0

heb je niks gebruikt?

12. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Succes morgen!
    Hoop dat alles goed gaat!

13. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    wanneer is je NOD?

14. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    oe spannend! Veel succes!

15. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    jawel, condoom is geknapt :(

16. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    je NOD sorry hoor is dat de dag dat je ongesteld word?
    ik was al best regelmatig ongesteld en echt een volle week lang soms wat langer en volgens mij, maar weet t niet op de dag zeker omdat ik daar niet bij nad8 was de laatse keer de 8e.

17. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ja je NIET ONgesteldheids dag... is ook meer term van vrouwen die zwanger willen worden op dit forum dus je hoeft geen sorry te zeggen ;)
    de 8ste dus met regelmaat zou je dan zeggen 7 oktober....

18. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    das minder... :(

19. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Ik zou nog even afwachten... maar als je het niet vertrouwd kan je het weekend altijd een test er tegenaan gooien...
    Ik hoop voor je dat het vals alarm is!

dikke knuffel

20. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ik ga er weer vandoor...
    nog even sigaretje roken en dan op bedje!

weltrusten allemaal tot morgen!

Deel Deze Pagina