ja best wel regelmatig, nu ga ik twijfelen aan alles, omdat ik er niet zo op lette, ik was nog aant bedenken wat voor antconceptiemiddel ik ging proberen, omdat ik t gevoel had dat ik van de pil chaggo werd. had ik t nou maar wel genomen tot ik iets besloten had. maar 7 oktober, ff rekenen dan zou ik dus overmorgen kunnen proberen te testen met die gevoelige zs test, en als het negatief is dan weet ik dat ik na 7 okt nog n keertje moet.
Ik ga ook op bed... morgenvroeg lekker shoppen (tenminste ik hoop dat het leuk gaat worden... moet toch zeker een maatje groter hebben ) en dan spreek ik jullie morgenmiddag vast wel weer. Succes met het openen van 2200.
Goedemorgen , hier een goeie nacht gehad. Zal de 2200 battle niet meemaaken want ik moet werken Ik breng Mayron van 9 tot 14 uur naar het kdv en ik moet van 10 tot 13 uur werken... Is het bij jullie ook zulk baggerweer?
en dan heb je nu nog steeds je hb niet op pijl pppfffffffff kan me voorstellen dat je het dan niet meer trekt
goedemorgen! even een (voor mij) belangrijke mededeling... Jurre heeft voor het eerst doorgeslapen!!!! meneer heeft van 10 tot 6 geslapen wel werd ik om 5 uur door david wakker gemaakt dat t al 5 uur was en jurre nog niet was gekomen! Hij is op zijn tenen Jurs kamer in geslopen om te kijken 'of ie t nog wel deed', maar t manneke lag nog heel relaxed te maffen! dus goeie nacht hier! liefs rensie!
leuk kleurtje is het geworden. zag dat je er gelijk een rondje gzichtsgymnastiek achteraan hebt gedaan
pff meid, wat klote!! hoop echt voor je dat de misselijkheid door een buikgriepje komt (heb nooit iemand griep toegewenst, maar voor jou maak ik een uitzondering)... kan me voorstellen wat er allemaal door je hoofd gaat... al een idee wat je gaat doen als t wel zo is? dikke knuf rens
ik zou gewoon bij nutrilon blijven of een ander groot algemeen verkrijgbar merk. wantdit is voor mij pecies de reden dat ik geen em van een winkel gebruik. denk da het doorslapen wel wer komt. desnoods met een beetje nutriton probren, maar als je een maandje verder bent dan mag je ook nutrix toevoegen. succes iig
ze begonnen met onze uiterste bodemprijs (135) dat is 4, minder als onze vraagrijs en we gaan er nu tussendoor. tenminste is het plan, maar dat krijg ik vandaag te horen waarschijnlijk en dan gaat misschien de bezichtiging van morgen ook niet door hopelijk. wnt dat vond ik gister maar helemaal niks. terwijl je niet thuis bent lopen er dus een makelaar en nog eens een paar vreemden (gister 4) in je huis
Zo dat lijkt me ook echt niets, mahjah tis voor het goede doel he Nou, hopelijk krijg je vandaag goed nieuws