Heb net mayron weer weggebracht Ik liep langs het raam en toen zag ik een leidster lopen met May in haar armen dus ik snel naar boven rennen naar zijn kamertje en toen stonden ze even voor het raam... AAARRGGHH ik mis hem... Maar owkee... Hopelijk gaat het vandaag weer zo goed als gister
heb dat ook gehad, die bezichtegingen vond ik niet zo'n ramp (was noodxzakelijk) maar t iedere keer schrobben en boenen vooraf! hopelijk gaan ze met jullie tegenbod akkoord, al vind ik 4 eronder al netjes hoor, maar hoe meer je kan krijgen hoe beter! zsal duimen!
Haha echt erg, ik heb mijn account hier onder een mailadres staan wat ik verder niet veel gebruik. In de msnnaam staat zelfs nog 1 dag, dat was dus de dag dat ik beviel, dus laat m zo staan, vind het zo leuk Maaarrr.... Heb dus vet veel mailtjes van zwangerschapspagina CHECK:
Wij gaan het hier ook krijgen.....moet er idd ook niet aandenken. Vrijdag komt de makelaar foto's maken voor de brochure.....moet alles dus tip top zijn en zo min mogelijk speelgoed op de vloer......en hoe moet ik dat doen met een peuter? Kan 'm moeilijk op een stoel vastbinden en zeggen dat ie niet mag spelen.