wat voor cv-ktel heb je? wij een vaiallant en hebben dat nu al 2 keer gehad. als je hetzelfde hebt als wij dan duurt het nu ook langer voordat je water warm is. als dat zo is dan is er een veertje in je ketel stuk en die is dan binnen en halfuurvervangen en dan is het heleprobleem opgelost succes ermee
haha ja dat is wel heel moeilijk... dus het gaat definitief nu gebeuren? en dat huis in belgie is dat nu wel wat?
ik durf zo even niet te zeggen wat voor eentje het is... maar het duurt de laatste tijd uberhaupt al langer voordat het water warm is... soms moet de kraan hier beneden eerst 2 minuten aanstaan! Dus jullie hebben het ook al gehad? gebeurde het toen je thuis was dan? Ben er zo bang voor da thet gebeurt als we er niet zijn en er iets met onze hond gebeurt of zo!
yeah ook super!!! allebei lekker doorgeslapen!! ik noem t doorgeslapen als er in ieder geval een 6 in het tijdsstip zit (dan wel die van 6 uur en niet die van 6 over 2 )
goeiemorgen dames, mika heeft net de fles gehad en ligt weer lekker in bed. volgens mij weet ik waarom ik geen ww krijg, heb wat verkeerd ingevuld, even veranderen en weer opnieuw sturen? of wat zouden jullie doen