ja ik zag het, was het ook van plan maar leon wou vanavond samen even kijken, maar ik heb zoiets van ik stuur het gewoon in en we zien wel wat ze zeggen
Ja per 2 zijn ze werkelijk onbetaalbaar! Daarom ga ik alleen! Mannetje gaat vanavond voor mij het kaartje ophalen, ik heb hem voor 60 euro weten te bemachtigen! Maar nu kan je ook minder bieden voor een kaartje! Ik zit naast het podium trouwens! Heb er VETTE zin in!
Ja je moet precies weten wat er is dat je afgewezen bent, en het dan weer opnieuw proberen! Wanneer heb je recht eigenlijk op WW?
Nou hier dus een lekker nachtje! Marcus is nog wel niet helemaal zichzelf, nog steeds wat van slag van afgelopen zondag! Ik loop onderhand op mijn tandvlees bij elk huiltje raak ik haast in paniek! Gisteren mocht ik van mannetje ff slapen voor het eten, maar daardoor kwam ik dus 's avonds niet in slaap dus dat doe ik ook nooit meer! Verder wilde ik vandaag naar een informatie bijeenkomst voor een basisschool in de buurt maar met Marcus zo ga ik echt niet weg!
als je 4 jaar achtereen volgens gewerkt hebt, en dat heb ik, maar heb sommige vragen verkeerd begrepen, ze stellen die vragen ook zo moeilijk en stom
hoi dames goh ik ben verbaasd nog geen 2200? ik heb nog niet terug gelezen dus ik weet nergens wat van Rihanna wil nog steeds niet 's nachts meer doorslapen, ze is gisteren de hele dag vervelend geweest, huilerig en jengelig en hazeslaapjes doen pfffff om moe van te worden