Marcus vind ik ook niet erg hoor! En toen Liset baby was ook neit natuurlijk! Maar op een zeker moment....
sprongen zo staat het in mijn boek is je baby 2 wk te laat geboren, dan komt het 2 wk eerder is je baby 4 wk te vroeg geboren, dan komt het 4 wk later. het zijn er 8 gedurende de eerste 14 mnd. in het begin duren ze korter en volgen elkaar sneller op. de perioden zijn rond de 5/8/12/19/26/37/46 en 55 weken dit is trouwens niet de nieuwste uitgave vn et boek, want volens mij staat in het nieuwte boek nog 1 sprong er achteraan rond de 64 weken.
Silla wat rot voor je ventje dat ie er zo n last van gehad heeft. IK hoop dat het weer snel beter gaat!
meid wat zielig dat ie zoveel last van de prikjes heeft dat belooft voor mij nog wat voor volgende week, dan moet Rihanna de eerste prikjes krijgen....brrrrrrrr kan er nou al tegen opzien
nou heb net gebeld, ze zijn wel erg lekker daar, zou ik nu wel ww krijgen krijg ik de eerst 4 weken geen geld! dan na de 4 de week krijg ik betaald van die eerste 4 weken, ik wacht rustig af
Ja dat had Indi ook, ze bleef komen om half 3 zoiets. Maar na een tijdje sloeg ze die voeding over, of kwam later. Niet gelijk elke nacht natuurlijk maar heel geleidelijk aan.
Dank je LK! Misschien heeft Marcus dan ook wel een sprongetje! Hij is 11 weken en 1 week te laat geboren
voor de mensen die bij het uwv werken is het een ver van je bed show hoor die kunnen het niks schelen als jij zonder geld zit hoor
Ik studeer ipv werken. Op de maandag avond, donderdag avond en af en toe een zaterdag. Straks over een paar weken ook nog een hele dag werken erbij. Dussss ik ben voor de rest gewoon thuis
ik hoop dat het bij Rihanna toch gaat komen want straks moet ik weer aan het werk en dan trek ik dat overdag niet meer
Ja het is echt een schat hoor mijn schoonmoeder. Ik had de wasmand al een beetje verstopt omdat ik wist dat ze hem anders ging opvouwen. En dan voel ik me altijd weer zo lullig als ze dat gedaan heeft. Maar het is echt een verschrikkelijk lief mens