Ja ik trek mij ook weinig aan van die mutsen bij ons. Ik doe het lekker op mijn eigen manier en daar kunnen ze het mee doen. En hier zit Indi ook al heel vaak gewoon tegen mijn buik hoor. Ze kan zo lekker rond kijken!
you go girl! Was je altijd al zo adrem of is dat sinds je 2e dat je minder kan hebben van die zogenaamde "goedbedoelde" adviezen?
tjonge zeg, zo gaat het bij ons helemaal niet, bij ons is het meer zo van wij geven jou advies en het is aan jou om er wat mee te doen of niet, sta je er niet achter moet je het niet doen. dus best wel relaxt, en ze staan ook open voor jou ideeen, en ze gaan daar ook in mee, dus echt super fijn
Ooeh Nannie dat klinkt inderdaad eng zeg met die kachel! Ik ben ook zo iemand die alles nog na controleerd. Mijn man niet, die laat de verwarming dus s nachts ook aanstaan. Dan is het alvast lekker warm s ochtends zegt ie. Als je hem s ochtends aan zet is het na een half uurtje lekker warm. Dus ik zet hem dan ook altijd gewoon uit. lekker zonde ook
Dat denk ik ook weleens. Heel gek bij Damian had ik echt weer zin om te werken, maar deze keer helemaal niet. Zie het totaal niet zitten om Roan naar het kdv te moeten brengen en om weer aan het werk te gaan. Het liefste bleef ik een jaartje thuis, maar helaas word het op één salaris wel erg krap.
Tuurlijk mogen ze af en toe rechtop zitten, dat is ook helemaal geen probleem en ze vinden het geweldig omdat ze goed om zich heen kunnen kijken. Natuurlijk zit hij niet heel de dag maar zo liet zij het wel overkomen.. arghhh stom wicht was dat zeg. Toen ik naar buiten liep zei ik tegen Maan; haar wil ik niet meer hebben met controles anders ga ik voortaan de prikken bij de HA laten zetten..en daar wegen en meten! (maar zo dat zij het ook duidelijk hoorde )
Ben altijd al adrem geweest, vind het helemaal geen punt om advies te krijgen..ik doe ermee wat ik wil, doe ik er niets mee dan gaat het mijn andere oor weer uit. Maar ze moeten niet aankomen met; je moet dit, en je moet dat! ppff daar kan ik niet tegen!
vind het erg dat ze je verplichten om te gaan werken, de burgemeester bij ons is VOOR dat de baby's naar het kdv gebracht worden, dat moesten ze allemaal doen zegt ie , nou ben niet tegen het kdv hoor maar als het niet hoeft dan doe ik het liever niet, als mika strakjes 2 jaar is wil ik hem wel naar de creche doen zodat hij wel sociaal leert te zijn enzo
Op een gegeven moment stopte ze maar (heel verstandig) want ze ging mij zitten irriteren (door stom te gaan zitten lachen enz). Dus zei dat ook tegen haar dat het mij begon te irriteren hoe ze mij te woord stond. Anders had ik haar echt over die tafel getrokken hoor