Hoop dat je je wat beter voelt nu Niels weer terug is... Je hebt in elk geval even tijd voor jezelf Of staat er weer een rij te wachten die op de computer willen
Silla wat fijn dat de avond toch nog erg gezellig is geweest en dat jullie eindelijk eens goed hebben kunnen praten. Nu maar hopen dat hij niet te snel weer in zijn oude patroon terug valt. Heerlijk dat je ook een nachtje goed hebt kunnen slapen. Tygo doe dat nog eens voor mama?
Nou hier eentje van net 2 die daar dus ook flink last van heeft. En een mama die er ook heftig op reageert als hij bezig blijft . En ook ik weet natuurlijk dat het zo niet hoort...... Misschien dat ik dat boek ook maar moet bestellen .
Heb er dus 1 in de peuterpuberteit en de 1 in de kleuterpuberteit. Heb het idee dat ik af en toe toe ben aan een cursus geweldsbeheersing of agressie training. Maar heb met mannetje afgesproken dat hij me wat mer in toom gaat houden en als hij ziet dat ik de controle dreig te verliezen dat neemt hij het over zodat ik even tot me zelf kan komen.
Nah heb net maar even gestofzuigd en ik had wat zakken met luiers en zooi naar beneden gegooid maar die lagen er nog dat ik beneden kwam. Meneer lag languit op de bank met een sjaggerijnige teringkop BRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hier ook weer een k*nacht gehad.... Joost had om 20.45 uur zijn fles gehad, dus ik dacht: lekker op tijd slapen! Nou dat had ik gedroomd.....om 23 uur lag hij nog te mopperen en toen ik 'm pakte (voor de zoveelste keer) was hij echt aan 't zoeken. Dus fles gemaakt en gegeven: helemaal leeg. Hupsakee terug naar bed....ja m'n neus....tot 2 uur bezig geweest met hem. Niks was goed, zelfs op mijn arm begon hij steeds opnieuw te huilen. Uiteindelijk om 2 uur maar weer een fles gemaakt (wederom helemaal op....en dat was nr. zeven!) en jawel hoor, om 2.30 uur kon ook ik eindelijk gaan slapen. God, wat heb ik weer met 'm meegejankt zeg, en ik voelde me zo alleen..... Toen begon ook Rick nog te roepen en te huilen (tegen 1.30 uur).....en manlief slaapt overal doorheen . Die presteert het zelfs om vanochtend te vragen of Joost rond half 1 (toen hij ging slapen) lief was gaan slapen... En de hint die ik vanochtend gaf toen Joost weer sliep na zijn fles van 7.15 uur, "goh, ik zou ook nog wel even lekker willen slapen", daar trok ik zich dus niks van aan want hij is met de hond gewoon gaan trainen. Nou fijn hoor . En dan moet ik vanmiddag ook nog gezellig Ricks verjaardag en de mijne gaan vieren .
Even een vraagje. Een tijdje geleden zijn we over gestpat op de difraxfles omdat Karsten zo lang over zijn fles deed met Avent. Maar we zijn al weken weer helemaal terug bij af en begin het nu zat te worden. Wie heeft er nog tips hoe hij sneller zijn fles leeg kan drinken. Voor degene die het niet weten hij doet een uur over 180cc + poeder. Graag in een PB want als er veel gekletst wordt dan lees ik het niet allemaal bij.
Wat fijn dat het toch nog een gezellige avond is geweest! Als vrouw en man heb je het ook nodig om ook vriend en vriendin te zijn en niet alleen papa en mama! Het is ook een gekke situatie na zo'n geboorte iedereen moet wennen aan zijn nieuwe rol en de rol van hun partner en daarbij wil je het ook bij het oude vertrouwde laten! Kan me herinneren dat ik het er ook moeilijk mee heb gehad bij Lisette, maar meid geloof me het komt echt wel goed hoor! Het heeft even zijn tijd nodig, voor jou en voor je man!
Ja begrijpelijk, zeker als jij ziek bent! Vind het niet meer dan logisch dat de ander het dan een beetje overneemt! Weet wat je voelt had van de week hetzelfde eufel!
Jeetje, ja die nachten heb ik ook gehad, zeer slopend! Enne gewoon je rust afdwingen vanmiddag als ik terug is, zou gewoon pontificaal op bed gaan liggen hihi!
Zo ik ben bij! Ik heb vannacht een goede nacht gehad eindelijk! Om 12 uur nog even aan de borst gelurkt en toen kwam ie pas om kwart over 5! En daarna om 9 uur pas weer! Ik ben blij! Ohhh en Senn, misschien lees je het maar heb je al zo'n 3 standenspeen geprobeerd?