voo mama's met kleutermeisjes op k3.be kun je gratis kaartjes voor concert k3 in nederland downloaden...
Nou Indi slaapt nu nog steeds na de fles van 1 uur. Maar ik dacht die doet nog ff een klein dutje en dan huppa naar de wnkel maar daar denkt zij anders over. Zo ook maar even wakker maken want ze moet nu onderhand ook wel een schone luier. Deze heeft ze al vanaf 11 uur om maar ja bij de fles was ze in slaap gevallen dus dacht komt zo wel dan.
Jeetje Nilo is als één van de lichtste en kleinste baby's van het forum hier geboren, maar hij heeft sommige al ingehaald Hihihi was het ook niet ene Sandra K. die beweerde dat ze was verkracht door Robin van Persie :-k verdacht zaakje! Bassie woont hier op de haven, en zijn broer Adriaan woont bij ons hier in de wijk hahahaha maar die Bassie is helemaal niet zo vriendelijk voor kinderen als hij voordoet! Nou de stad heb ik geschapt voor vandaag, toen ik Björn naar school bracht zag ik één grote zwarte massa in de lucht hangen..dus nee! Misschien morgen eventjes na zwemles, als het droog blijft. Nina, Nilo krijg sinds vorige week fruithapjes. Maar wij zijn begonnen met eerst de lepel erin te doopen en te laten sabbelen..vandaag heb ik voor het eerst pas echt wat op de lepel gedaan en laten eten, en het gaat prima. Sommige kinderen geven zelf ook aan als ze niet willen, ze spugen het uit, en draaien hun hoofdje weg.
dopjes in je oren? Maar ff serieus, misschien gewoon een jankdag? Roan had zondag zo'n dag geen idee wat er was maar niets was goed. De dag erna was er weer niets aan de hand.
Jij vroeg wie er nog de borst gaf, had vandaag een krabbeltje van Lientje en die geeft ook nog de borst.