Nu je het over krabbeltjes heb, ik kreeg er eentje van Penny! Alles gaat goed met haar en Guus, alleen heeft ze het ontzettend druk met 'moeder-zijn'. Ze hoop dat het binnenkort wat meer in de lijnen gaat lopen zodat ze hier weer kan gaan meekletsen.
Heb even gegoogled voor je 19 Oktober is er in Eindhoven een gratis concert van K3. Kijk op http://w3.tue.nl/nl/nieuws/artikel/?tx_ttnews[tt_news]=7077&cHash=ae68a59191 voor meer informatie over dit concert.
Nou nu ga ik Indi maar even wakker maken denk ik want ze ligt nu al zo lang te slapen. Vanacht doorgeslapen tot half 7 toen na de voeding geslapen tot half 10 toen om half 12 geslapen tot kwart voor 1 en van 1 tot nu. Zal ik haar laten liggen of wakker maken?
Hij liet langer tussen zijn voedingen. Zat te denken het kan ook nog zijn dat je ongi gaat worden, dan gaan kindjes soms even weigeren omdat de smaak iets veranderd. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze niet zo lekker is en gewoon geen trek heeft. Maar ik zou haar niet dwingen om te drinken want straks gaat ze helemaal weigeren. Gewoon af en toe voorzichtig proberen door haar er voor te houden, als ze honger heeft hapt ze vanzelf wel toe.
Misschien zijn de kaartjes inmiddels uitverkocht, volgens mij las ik op die ene site dat ze vanaf 1 sept. te downloaden was..
Me too! Over uurtje is Björn weer klaar met school, dus nog even wat dingetjes doen in huis..en dan hem ophalen. En dan begint het spitsuur thuis Prettige avond allemaal!
hey ik heb eindelijk een paar laarzen gevonden die mij aanstaan! en ik met mijn dikke flubberkuiten kan erin want er zitten veters aan de achterkant die ik kan aanpassen ik ben zo blij zo blij....
shit kom er net achter dat de deur van vrieskast niet goed dicht heeft gezeten met als gevolg dat er nu allemaal ijs achter zit en nu dus helemaal niet meer dicht wil dus ik moet nu eerst ijs hakken, daar had ik nu ook echt zin in he