Goedemorgen! Hier een goede nacht gehad, hebben Julian gisteren om half twaalf de laatste fles gegeven en hij kwam vanochtend pas om half zes voor zijn volgende fles! Daarna hebben we hem om half tien wakker moeten maken voor de volgende fles en die heb ik roeland laten doen. Hij is alleen nog niet in bad geweest maar dat laat ik roeland straks ook doen voor de volgende fles. Stelde het gisteren voor zegt ie: Ja maar ik weet toch niet hoe dat moet... mijn antwoord daarop was: Nee daarom moet je het nu ook maar oefenen als ik erbij ben dan kan je het ook als ik er niet ben. Kon die weinig op terug zeggen dus hij gaat het doen Voor iedereen die een mindere nacht heeft gehad en voor iedereen waarvan het mannetje niet meewerkt een dikke knuf van mij en julian!
Lekker! ik ben tot nu toe ook erg tevreden over de difrax fles! drinkt goed, zonder morsen en dat "smakken" is ook een stuk minder! Heb hem nu 3 x gebruikt en ze heeft nog niet weer gespuugd! Silla, klinkt als een leuke avond! en wat je kan doen? uhh.. Wandelen? (grapje hoor ) Dierentuin is wel leuk! als het teminste goed weer blijft.. Hier gister een heuze fight voor de deur.. was best heftig, ik was boven de radiator aan het ontluchten, en denk wat hoor ik toch? dik gescheld en gedoe, t was wel sneu want er was ook een kindje bij (stelletje aso-ouders) maar goed, op den duur kon ik het niet meer aan horen, en heb maar de politie gebeld, vond het zo sneu voor dat kindje! was echt niet normaal.. Maar de politie kwam ook nog (waren hun net weg) de politie was voor bij, kwamen ze weer :S maar ja, ik heb mn best gedaan! Wel een goede nacht gehad, van half elf tot zeven, dus ik klaag niet
Ml, dat klinkt ook lekker en als je hem vraagt? wil ie dan niet even helpen met afwassen? Mijn ervaring is dat mannen het uitzich zelf niet echt doen, maar als je het even vraagt ze het best willen doen..
Dat heb ik opgegeven... Geen zin meer in, trouwens gister zei hij: Jullie zooi Nah ben net naar het benzinestation geweest. Heb lekker koffie en een krantje en chocola Uiteraard lag de hele gang nog vol vuilniszakken en hing ie op de bank maar owkee...
Pff.. en hij? hij wil toch ook schone kleren aan? sorry, maar heb je dan niet zoiets van JOUW kleren? haha vooral chocolade, wat zouden we zonder moeten! Ik zat te denken, maar als byron boodschappen haalt, haalt ie ook alleen het nodige.. ook nooit eens een lekker iets ofzo en als ik vraag om wat lekkers komt ie met dingen aan die ik nou net niet bedoel misschien standaard chocolade, en dat soort dingen op het lijstje zetten? dan neemt ie het vast mee, want dan ben je het NODIG
Nou dat huis wat zogenaamd vrij was was dus helemaal niet vrij. Het was gewoon een PR actie ofzo om mensen te trekken Maar goed we gaan ons nu in schrijven voor die buurt, de wachtlijst was een half jaar tot een jaar. Nou zoveel geduld heb ik wel Jij hebt ook een spiraal laten zetten toch? Wat voor een en deed het pijn? Ik ga namelijk vrijdag toch een spiraal laten zetten, de koperspiraal want dat was het beste ivm borstvoeding..Ben nu al zenuwachtig brr... Las dat je al een week ongesteld bent Lijkt me best raar om weer na de bevalling ongesteld te moeten zijn voor het eerst! Dikke knuf!
ML: Lekker van je chocola genieten, schop 'm van de bank Anno niem: Als ze wel mee gaan kunnen ze elkaar steunen hahaha Mijn vriend neemt nooit 't nodige mee maar altijd lekkers en crea maaltijden.. maar vergeet wel de vuilniszakken, wc papier enzo Ingrid: Ze hebben idd 'n sprongetje rond 10 dagen.. bv of fv maakt niet uit Chris: Ben je al wat minder beurs? Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Bekentenis: Ik liep gister door de kamer met Demi op m'n arm maar haar armpje lag raar en mijn shirt zat raar.. ik weet niet wat ik deed, een beetje 'ophalen' zeg maar maar ineens strekt Demi zich uit en liet ik haar bijna vallen.. de tranen stonden in m'n ogen van de schrik.. Demi is morgen 'n maand.. Vanaf hoe oud heeft 't zin om haar te laten huilen? Als 't bedtijd is dan he.. niet als ze honger heeft
Gelukkig was het bijna! en niet helemaal, kan me wel voorstellen dat je je rot schrok! had ik een keer met badje, ze draaide haar hoofd (ook zo ineens) en kreeg een slok water binnen, ze schrok zo dat ze vergat te ademen, en ik was in paniek.. had echt zoiets van ADEM nou! moest me inhouden haar niet helemaal heen en weer te gaan schudden.. maar gelukkig deed ze het nog Hoe oud ze moet zijn om haar te laten huilen geen idee. vond een tip of toepassing van iemand wel goed, 10 min huilen, 10 min knuffelen enz enz.. (heb hem overgenomen)
Bedankt voor de tips van het shirtje met de inktvlekken MvP en Silla! Silla; fijn dat je een leuke avond hebt gehad en ik hoop dat je nu wat meer steun aan hem hebt! ML: Je kan ze soms wel achter het behang plakken he Gister lag mijn man gewoon o 21.30 op bed (voor de 5e keer achter elkaar op zaterdag ) Kijk, een paar keer vind ik het niet erg maar gister had ik er echt de balen in pff het is voor mij ook weekend hoor Maar goed heb maar mijn nieuwe boek gelezen (die heb ik van hem kado gekregen vrijdag toen hij thuis kwam, verschrikkelijk lief). Maar goed ik zei al dat ik het niet echt leuk vond als hij telkens om half tien op bed gaat liggen op zaterdag avond natuurlijk. Ramoontje: Ik wil ook wel zo n leuke banner! Moet ik fotos per PB sturen of naar een emailadres of iets dergelijks? Vanochtend lekker in bad geweest met Indi, heerlijk vond ze het nu ligt ze lekker uitgeteld bij papa Trouwens, sinds 3 dagen ofzo komt ze telkens om de 2 a 2,5 uur. Vanacht en gisternacht heeft ze wel doorgeslapen (van 21.30 tot 5.00) maar krijgt ze dan niet te veel voeding binnen als ze telkens om de 2,5 uur ofzo komt overdag?
Zo das inderdaad schrikken ! Zou niet weten wat je dan moet doen, ging ze vanzelf hoesten zeker? Demi strekt haar beetjes wel eens en bad en dan stoot ze (weliswaar zachtjes) meer haar hoofdje tegen 't badje.. Ik moet soms zo lachen om haar.. ze is natuurlijk de mooiste baby vind ik zelf maar ze heeft nu heel veel pukkeltjes op haar wangetjes, echt rode met witte puntjes, net jeugdpuistjes.. haar voorhoofd is aan 't vervellen en dan heeft ze hele korte haartjes (nog geen cm lang) maar op haar kruin zitten 'n paar langere haren en in haar nek heeft ze lange haren... een soort lambiek met 'n matje Ik ga maar gauw douchen voordat ze weer wakker wordt, vind ze leuk de laatste tijd om na 10 minuten weer wakker te worden en op m'n arm weer te slapen
Oh ja als mijn man boodschappen doet neemt ie verschrikkelijk veel en onnodige dingen mee (vooral omdat hij de hele week weg is en ik al die troep niet eet!)
Christiea, dat zal inderdaad schrikken geweest zijn... Jeetje zeg, zou er niet aan moeten denken.. Ik loop nu ook een stuk voorzichtiger de trap af dan eerder... Silla, wat fijn dat je date zo goed is gegaan en dat Hugh nu ook in ziet dat jij toch echt wel zijn hulp nodig hebt.. Hopelijk gaat hij wat meer helpen.. ML, wat vervelend dat je al zo lang ongi bent.. Ik zou inderdaad even langs de HA gaan, want het zou zeker wel ijzertekort kunnen zijn... Ik lees over de doorslapende baby's.. Even een vraag... Hoe doen jullie dat?? Ik heb dringend advies nodig op dit gebied.. Op het moment komt Mikayla 's nachts om de 4 uur.. Heb al wel geprobeerd om de avondfles wat voller te doen, maar ze stopt gewoon met drinken bij 100 cc.. Ook krijgt ze nog steeds 7 voedingen.. Hoe kan ik dit af bouwen? Dus eigenlijk heb ik twee vraagjes? 1 Hoe kan ik ervoor zorgen dat Mikayla 's nachts doorslaapt? Of moet dit vanzelf gaan? 2 Hoe bouw ik de voedingen af?? Want ik vind het toch wel veel, nog steeds 7 voedingen of valt dat wel mee?
Ik ben gisteren de hele dag in Roermond bij familie geweest, dus ik heb alleen de laatste paar pagina's bijgelezen. Wat een ellende meiden! Lastige mannen (om het maar zachtjes uit te drukken), slecht slapende kindjes, bah bah! Allemaal veel sterkte ermee en voor wat betreft de mannen. Bij mij werkt maar 1 ding, Duidelijkheid. Als ik niet zeg wat ik bedoel, of niet op mijn lijstje schrijf welke boodschappen ik wil, dan komt het niet goed. Nou ben ik ook meer van de hints, maar ik heb daarmee al zo vaak mijn neus gestoten. Dus nu ben ik heel duidelijk en dat werkt meestal goed. Soms vindt Roger me wel een zeikerd, maar dat is dan jammer Hier een redelijke nacht, maar ook hier net als bij misspiggle nog steeds tussen 3 en 4 een voeding. Maar met BV is dat wel wat makkelijiker denk ik want ik leg Danique aan en dan drinkt ze en meestal valt ze dan weer snel in slaap. Vandaag veel visite. Heb net 3 kilo vlees gemarineerd en op 36 satestokjes gesprikt. Ga zo een boterberg kruidenboter maken en veel stokbrood bakken. Dan nog een familiepan satesaus en klaar is clara. Roger is nu met 3 mannen en 5 kids varen, dus die zullen wel trek hebben als ze straks thuis komen. De dames voegen zich ook over een uurtje bij ons, dus dan de bbq aan en lekker ff wat eten. Doen we overigens maar binnen denk ik want het weer is niet geweldig helaas. Ik duik de keuken weer in! Allemaal een leuke dag gewenst ondanks de mindere start vandaag! Ramoontje, toch een fijne verjaardagsmiddag voor jullie gewenst hoor. En zorg maar dat je man de bediening doet! Liefs, Lientje
Hi ladies! Kep niets te melden eigenlijk dan dat ik me verveel. Kep zelfs gaatjes die in shirts e.d zaten dicht genaaid nou dan moet ik me wel heeel erg vervelen! Voor iedereen hier een digiknuffel
Wat betreft de vraag over het doorslapen... Moet zeggen sinds ik Sab Simplex gebruik slaapt Tygo dus door, zelfs als ie maar 50cc gedronken heeft bij zijn laatste fles dus doe er niets speciaals voor helaas!
Hier ook sinds ik cinababy gebruik slaapt esmée langer door 's nachts.. hier een redelijke nacht gehad. esmée heeft tot kwart voor 6 geslapen na mijn berichtje van gisteravond en daarna weer tot half 9.. lekker hoor.. vanmorgen is ze opgedragen bij ons in de kerk.. weer leuke cadeautjes gekregen.. leuk hoor! silla, fijn dat je toch leuke avond hebt gehad..
Dan denk ik dat ik morgen toch maar even langs de kruitvat ga om cinababy te kopen.. Tenminste ik ga er vanuit dat je dat daar kunt kopen.. Ik kan het altijd proberen.. Niet geschoten is altijd mis..